بررسی رضایت مندی بیماران از خدمات فیزیوتراپی در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال ۱۳۹۲


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رضایت مندی بیماران از خدمات فیزیوتراپی در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال ۱۳۹۲ دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رضایت مندی بیماران از خدمات فیزیوتراپی در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال ۱۳۹۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رضایت مندی بیماران از خدمات فیزیوتراپی در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال ۱۳۹۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رضایت مندی بیماران از خدمات فیزیوتراپی در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال ۱۳۹۲ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : علوم پزشکی صدرا

تعداد صفحات :۱۶

مقدمه: امروزه رضایت بیماران در تعیین کیفیت خدمات سلامتی و برنامه ریزی های مدیریتی نقش مهمی دارد. از این رو مطالعه حاضر، با هدف تعیین رضایت مندی بیماران از خدمات فیزیوتراپی در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال ۱۳۹۲ انجام شد.مواد و روش: این مطالعه از نوع مقطعی و توصیفی- تحلیلی بوده که با تکمیل پرسشنامه استاندارد توسط ۱۸۳ بیمار که با روش نمونه گیری آسان انتخاب شده بودند در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال ۹۲، انجام شد. جهت تعیین ارتباط متغیرها با سطح رضایت بیماران از آزمون تی استیودنت، آزمون تحلیل واریانس و تحلیل همبستگی استفاده شد.یافته ها: میانگین نمره رضایت بیماران در این مطالعه ۴.۷۵ به دست آمد که حاکی از رضایت بالای بیماران از خدمات فیزیوتراپی در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال ۱۳۹۲ بود. بالاترین سطح رضایت مندی، در حیطه رعایت شئونات اخلاقی با میانگین نمره ۴.۸۳۴ مشاهده شد. بررسی تاثیر همزمان متغیرهای رعایت شئونات اخلاقی، زمان بندی و برنامه ریزی خدمات، کیفیت خدمات و مناسب بودن هزینه خدمات بر رضایت بیماران نشان داد که به طور همزمان فقط متغیر کیفیت بر رضایت بیماران تاثیر دارد و تاثیر سه متغیر دیگر معنادار نیست.بحث و نتیجه گیری: این مطالعه نشان داد که کیفیت خدمات مهم ترین عاملی است که بر سطح رضایت مندی بیماران تاثیر مستقیم دارد. بنابراین پیشنهاد می شود سنجش مستمر کیفیت خدمات و میزان رضایت بیماران به عنوان یکی از ملزومات در کلیه مراکز دولتی و غیردولتی انجام شود.

کلید واژه: رضایت بیمار، فیزیوتراپی، درمانگاه سرپایی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.