بررسی تاثیر آموزش اداره مصدومین پرتویی به روش مبتنی بر وب بر سطوح یادگیری شناختی دانشجویان پرستاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر آموزش اداره مصدومین پرتویی به روش مبتنی بر وب بر سطوح یادگیری شناختی دانشجویان پرستاری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر آموزش اداره مصدومین پرتویی به روش مبتنی بر وب بر سطوح یادگیری شناختی دانشجویان پرستاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر آموزش اداره مصدومین پرتویی به روش مبتنی بر وب بر سطوح یادگیری شناختی دانشجویان پرستاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر آموزش اداره مصدومین پرتویی به روش مبتنی بر وب بر سطوح یادگیری شناختی دانشجویان پرستاری :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پرستار و پزشک در رزم

تعداد صفحات :۱۲

مقدمه: با ظهور و گسترش اینترنت، این رسانه به عنوان یک مکمل جهت تامین نیازهای اطلاعاتی و آموزش مورد استفاده قرارگرفته است. لذا این مطالعه به منظور بررسی تاثیر آموزش اداره مصدومین پرتویی به روش مبتنی بر وب بر سطوح یادگیری شناختی دانشجویان پرستاری انجام شد.روش کار: مطالعه حاضر یک کارآزمایی آموزشی تک گروهی است که در سال ۱۳۹۲ بر روی ۳۰ نفر از دانشجویان پرستاری آجا در شهر تهران انجام شد. انتخاب واحد های تحت پژوهش به صورت تصادفی ساده انجام گرفت. نمونه ها تحت آموزش نحوه اداره مصدومین پرتویی به روش آموزش مبتنی بر وب قرار گرفتند. میزان تاثیر آموزش در سه سطح دانش، فهم و کاربرد در حیطه شناختی قبل، بلافاصله و یک ماه بعد از آموزش بررسی شد و داده ها با استفاده از تحلیل واریانس اندازه گیری های تکراری، تحلیل شد.یافته ها: میانگین و انحراف معیار مجموع نمرات سطوح یادگیری (دانش، فهم و کاربرد) قبل و بلافاصله بعد از آموزش و ۴ هفته بعد به ترتیب ۷.۸۳±۲.۵۶۱ و ۱۸.۵۷±۳.۳۰۸ ۱۰.۴۰±۲.۵۶۸ بود (P<0.001). بین سه مرحله آزمون تفاوت آماری معنادار وجود داشت. میانگین نمرات در مرحله پس آزمون سیر صعودی زیادی داشت اما در مرحله یادداری میانگین مجموع نمرات کاهش چشمگیری داشت.نتیجه گیری: در صورت مطلوب بودن شرایط از نظر زمان و مکان و وجود وسایل کمک آموزشی و نیز جهت صرفه جویی در وقت می توان برای برخی از دروس از این روش آموزشی نوین بهره برد.

کلید واژه: اداره مصدومین پرتویی، آموزش مبتی بر وب، حیطه شناختی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.