بررسی رابطه بین هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان دبیرستانی شهر همدان بر مبنای تئوری حمایت اجتماعی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان دبیرستانی شهر همدان بر مبنای تئوری حمایت اجتماعی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان دبیرستانی شهر همدان بر مبنای تئوری حمایت اجتماعی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان دبیرستانی شهر همدان بر مبنای تئوری حمایت اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان دبیرستانی شهر همدان بر مبنای تئوری حمایت اجتماعی :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : آموزش و سلامت جامعه
تعداد صفحات :۱۲
سابقه و هدف: اهمیت توجه به هوش هیجانی در نوجوانان نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته و باید مهارت های گوناگون در آنان تقویت گردد؛ ازجمله این مهارت ها برقراری ارتباط موثر و کارآمد می باشد. این مطالعه با هدف تعیین رابطه بین هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان مقطع دبیرستان شهر همدان بر اساس تئوری حمایت اجتماعی انجام شد.مواد و روش ها: این مطالعه توصیفی، تحلیلی در سال ۱۳۹۳ بر روی ۴۹۷ نفر از دانش آموزان دبیرستانی شهر همدان انجام گرفت. آزمودنی ها به روش نمونه گیری چندمرحله ای انتخاب شده و پرسشنامه مهارت های ارتباطی، هوش هیجانی و حمایت اجتماعی را تکمیل کردند. داده های جمع آوری شده با نرم افزار SPSS-18 و با آزمون های ضریب همبستگی پیرسون، اسپیرمن، آزمون تی مستقل و آنالیز واریانس یک طرفه تجزیه و تحلیل گردید.یافته ها: بر پایه نتایج بین هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان مورد بررسی ارتباط معنی داری وجود داشت (P<0.05). سطح مهارت های ارتباطی دانش آموزانی که در این مطالعه موردبررسی قرار گرفتند در حد متوسط بوده و پژوهش حاضر برتری کلی سطح نمرات مهارت های ارتباطی، هوش هیجانی و حمایت اجتماعی (به جز حمایت ارزیابی) در گروه دختران نسبت به پسران را نشان داد، همچنین بین هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی با سازه های حمایت اجتماعی ارتباط معنی داری وجود داشت (P<0.05).نتیجه گیری: طبق یافته ها جهت افزایش هوش هیجانی و ارتقاء مهارت های ارتباطی نیاز به انجام مداخلات آموزشی، تهیه و تدوین بسته های آموزشی جهت دانش آموزان، والدین آنها و مربیان مدارس احساس می شود.
کلید واژه: دانش آموز، مهارتهای ارتباطی، هوش هیجانی، حمایت اجتماعی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.