بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی گیرندگان خدمات اورژانس در بیمارستان های منتخب دانشگاه های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی گیرندگان خدمات اورژانس در بیمارستان های منتخب دانشگاه های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی گیرندگان خدمات اورژانس در بیمارستان های منتخب دانشگاه های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی گیرندگان خدمات اورژانس در بیمارستان های منتخب دانشگاه های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی گیرندگان خدمات اورژانس در بیمارستان های منتخب دانشگاه های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : بیمارستان

تعداد صفحات :۱۷

زمینه و هدف: در سال های اخیر توجه شایانی به گیرندگان خدمت اورژانس بیمارستانی گردیده است. هدف پژوهش حاضر تعیین عوامل موثر بر رضایتمندی گیرندگان خدمات اورژانس در بیمارستان های منتخب دانشگاه های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی است.مواد و روش ها: حجم نمونه در این پژوهش توصیفی – تحلیلی – مقطعی ۷۶۸ نفر از مراجعین یکسال گذشته بخش اورژانس بیمارستانهای منتخب بود. از هر دانشگاه سه بیمارستان عمومی و سه بیمارستان تخصصی بطور تصادفی انتخاب شد. ابزار پژوهش پرسشنامه ای ۵۴ سوالی در دو بخش بود. روائی توسط اساتید و پایائی در پایلوت ۵۰ تائی (۰.۸۷) تائید شد. نرخ پاسخگوئی %۹۷.۶۶ و آزمونها شامل آزمون t برای نمونه های مستقل، رگرسیون خطی ساده و چندگانه بود.نتایج: ویژگی های دموگرافیک افراد مورد مطالعه عبارتند: %۵۷.۳ زن، %۵۶.۸ بیشتر از ۴۵ سال، %۶۳.۱ مشمولین تامین اجتماعی، %۹۲.۷ شهرنشین، ۵۶% متاهل، %۵۸.۷ تحصیلات کمتر از متوسطه و %۶۸.۴ تحت پوشش بیمه مکمل. میزان هزینه پرداختی بیماران در دانشگاه شهید بهشتی بیشتر از تهران و بخش عمده ای از پرداختها در هر دو دانشگاه ترکیب بیمه و پرداخت از جیب بود. رضایتمندی مراجعین دانشگاه تهران در ابعاد پذیرش، نگهبانی، پزشکان معالج، کادر پرستاری و محیط – خدمات در تهران و مراجعین دانشگاه شهید بهشتی در بعد مدیریت بیشتر بود. میزان رضایتمندی در زمان حضور پزشک، زنان، افراد مسنتر، شهرنشینان و خودارجاعی به اورژانس بیشتر بود. رضایتمندی مراجعین دانشگاه تهران بیشتر از شهید بهشتی بود.نتیجه گیری: جمع آوری اطلاعات در مورد ارزیابی بیمار از کیفیت خدمات یا امکانات درمانی در دسترس، می تواند در راستای شناخت مناطق قابل ارتقای سیستم ارائه خدمت مورد استفاده واقع گردد.

کلید واژه: رضایتمندی، گیرندگان، خدمت، اورژانس بیمارستانی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.