میزان رضایتمندی مراجعین از خدمات بخش سرپایی درمانگاه های فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال ۱۳۹۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 میزان رضایتمندی مراجعین از خدمات بخش سرپایی درمانگاه های فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال ۱۳۹۳ دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد میزان رضایتمندی مراجعین از خدمات بخش سرپایی درمانگاه های فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال ۱۳۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی میزان رضایتمندی مراجعین از خدمات بخش سرپایی درمانگاه های فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال ۱۳۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن میزان رضایتمندی مراجعین از خدمات بخش سرپایی درمانگاه های فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال ۱۳۹۳ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : علوم پزشکی صدرا

تعداد صفحات :۱۴

مقدمه: سازمان با هدف پاسخ گویی به نیازهای مشتریان خارجی شکل گرفته و کار خود را توسط مشتریان داخلی به انجام می رساند. رضایت از خدمات می تواند شاخص مناسبی برای سنجش کیفیت خدمات و نحوه ارائه آنها از نظر گیرندگان خدمت محسوب شود. مطالعه حاضر جهت ارزیابی میزان رضایتمندی بیماران سرپایی مراجعه کننده به درمانگاه های فوق تخصصی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال ۱۳۹۳ انجام شد.مواد و روش: این پژوهش یک مطالعه مقطعی بود که بر روی بیماران سرپایی مراجعه کننده به درمانگاه های مطهری و امام رضا شیراز که از ابتدای تیرماه۱۳۹۳تا پایان مردادماه۱۳۹۳جهت دریافت خدمات سرپایی مراجعه کرده بودند، انجام شد. ۷۱۴ نفر به صورت سهمیه ای در مطالعه شرکت کردند. ابزار جمع آوری داده ها، پرسشنامه ۳۲ سئوالی محقق ساخته ای بود که پس از روا و پایا شدن استفاده شد. داده ها توسط نرم افزارSPSS نسخه ۱۶ و با استفاده از آزمون آنوا و تی مستقل تحلیل شد.یافته ها: در مطالعه حاضر میزان رضایت مندی از خدمات ارائه شده در درمانگاه مطهری و امام رضا ۳.۰۳±۰.۶۵ بود که بالاتر از حد متوسط برآورد شد. میانگین نمره رضایت بیماران از کارکنان مدارک پزشکی از سایر بخشها کمتر بود در مقابل، بیشترین میانگین رضایت مردم مربوط به پزشکان بود. بین میانگین نمره رضایت شرکت کنندگان با جنسیت (p<0.001)و مرکز مراجعه (p=0.003) تفاوت آماری معنی داری وجود داشت.بحث و نتیجه گیری: یافته ها نشان داد که میزان رضایتمندی از خدمات ارائه شده در این دو مرکز، بالاتر از حد متوسط بود. اما با توجه به کاستی های موجودلازم است با برنامه ریزی مناسب در جهت برطرف کردن نقاط ضعف و ارتقا و بهبود شرایط موجود گام برداشت.

کلید واژه: رضایت بیمار، بخش سرپایی، درمانگاه

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.