بررسی جامعه شناختی تغییرات ارزش های اجتماعی- فرهنگی بازاریان تبریز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی جامعه شناختی تغییرات ارزش های اجتماعی- فرهنگی بازاریان تبریز دارای ۴۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی جامعه شناختی تغییرات ارزش های اجتماعی- فرهنگی بازاریان تبریز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی جامعه شناختی تغییرات ارزش های اجتماعی- فرهنگی بازاریان تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی جامعه شناختی تغییرات ارزش های اجتماعی- فرهنگی بازاریان تبریز :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات جامعه شناختی شهری (مطالعات شهری)
تعداد صفحات :۴۳
بازار از گذشته های دور کارکردهای بسیاری در زندگی مردم جوامع اسلامی خاورمیانه داشته است، ولی با رواج مدرنیسم، به عنوان یک واحد اقتصادی- اجتماعی دچار اختلال کارکردی شده و نسبت به قبل از رونق اقتصادی کمتری برخوردار است و از نظر فرهنگی نیز شاهد رعایت نکردن ارزشهای اخلاقی در بازار و معامله هستیم. این پژوهش با هدف بررسی جامعه شناختی تغییرات ارزشهای اجتماعی و فرهنگی در میان بازاریان بازار تبریز انجام شده است و مصاحبه نامه ای طراحی شد و با ۵۵ نفر از آنها مصاحبه عمیق انجام گرفت. جامعه آماری این تحقیق بازاریان بازار سرپوشیده تبریز است. یافته های تحقیق با تحلیل محتوا و نرم افزار spssمورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. یافته های تحقیق در بعد تغییرات اجتماعی و فرهنگی ارائه شد و از مهمترین تغییرات اجتماعی می توان به تغییر ساخت هنجاری و کاهش رعایت هنجارهای اخلاقی و از مهمترین تغییرات فرهنگی می توان به کاهش پایبندی دینی و عدم رعایت هنجارهای دینی، کاهش رابطه با علمای دینی در بین بازاریان اشاره کرد.
کلید واژه: تغییرات اجتماعی، بازار، هنجارهای فرهنگی، هنجارهای مذهبی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.