رشد هیجانی در کودکان کم شنوا: بیانات چهره ای، بازشناسی هیجانی، قواعد تظاهر، هیجانات آمیخته و نظریه ذهن خوانی (مقاله مروری)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رشد هیجانی در کودکان کم شنوا: بیانات چهره ای، بازشناسی هیجانی، قواعد تظاهر، هیجانات آمیخته و نظریه ذهن خوانی (مقاله مروری) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رشد هیجانی در کودکان کم شنوا: بیانات چهره ای، بازشناسی هیجانی، قواعد تظاهر، هیجانات آمیخته و نظریه ذهن خوانی (مقاله مروری)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رشد هیجانی در کودکان کم شنوا: بیانات چهره ای، بازشناسی هیجانی، قواعد تظاهر، هیجانات آمیخته و نظریه ذهن خوانی (مقاله مروری)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رشد هیجانی در کودکان کم شنوا: بیانات چهره ای، بازشناسی هیجانی، قواعد تظاهر، هیجانات آمیخته و نظریه ذهن خوانی (مقاله مروری) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : (شنوایی شناسی) auditory and vesitibular research

تعداد صفحات :۲۱

زمینه و هدف: مطالعات مختلف نشان می دهد که کودکان کم شنوا در مقایسه با کودکان عادی مشکلاتی را در کلیه ابعاد رشد هیجانی شامل بیان چهره ای، بازشناسی هیجانی، قواعد تظاهری، فهم هیجانات آمیخته و متضاد و نظریه ذهن خوانی نشان می دهند. هدف مقاله حاضر مروری بر پژوهش های انجام گرفته در زمینه بررسی مشکلات رشد هیجانی در کودکان کم شنوا بود.یافته های اخیر: برخی یافته ها نشان می دهند در سنین پایین عملکرد کودکان کم شنوا مشابه عملکرد کودکان شنواست. در بررسی قواعد تظاهری در کودکان کم شنوا می توان اذعان کرد الگوی پاسخ دهی کودکان کم شنوا ممکن است نشان دهنده مشکلات آنان در درک حالات ذهنی نباشد، بلکه ناشی از ناتوانی آنان از بیان کردن دلایل خود در این موقعیت ها باشد. به طور کلی یافته های تحقیقاتی نشان می دهد که فهم و درک هیجانی در جنبه ها و ابعاد مختلف با توانایی های ارتباط زبانی کودک مرتبط است.نتیجه گیری: الگوی نتایج به دست آمده بر مبنای فرضیه مکالمات، مبین این است که کودکان ناشنوا در بیشتر ابعاد رشد هیجانی مانند تفسیر و تشخیص هیجانات چهره ای، عملکردی مشابه همسالان شنوا دارند اما این کودکان در فهم قواعد تظاهری و نظریه ذهن خوانی که در آن تجربه مکالمات نقش اساسی دارد عملکرد ضعیف تری داشتند. یافته های اخیر به طور کلی نشان می دهد که زبان نقشی اساسی در رشد هیجانی کودکان دارد و بنابراین کودکان ناشنوا در مقایسه با کودکان شنوا عملکرد ضعیف تری دارند.

کلید واژه: کودک کم شنوا، بیانات چهره ای، رشد هیجانی، هیجانات آمیخته و نظریه ذهن خوانی، قواعد تظاهری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.