ویژگی های یک منتور ایده ال از دیدگاه اساتید بالینی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ۱۳۹۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ویژگی های یک منتور ایده ال از دیدگاه اساتید بالینی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ۱۳۹۳ دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ویژگی های یک منتور ایده ال از دیدگاه اساتید بالینی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ۱۳۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ویژگی های یک منتور ایده ال از دیدگاه اساتید بالینی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ۱۳۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ویژگی های یک منتور ایده ال از دیدگاه اساتید بالینی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ۱۳۹۳ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله دانشگاهی یادگیری الکترونیکی Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences (IJVLMS)

تعداد صفحات :۸

مقدمه: امروزه منتورینگ به عنوان مهم ترین جنبه تجربه آموزشی محسوب می شود و یک فرایند مهم مادام العمر برای ارتقای حرفه ای و حمایت روانی است. منتورها فاکتورهای مهمی در توسعه و ارتقای شغلی و کسب موقعیت های مختلف برای دانشجویان پزشکی هستند. نیاز واقعی و جدی به برنامه های منتورینگ کارآمد و فعال در دانشکده های پزشکی برای ارتقای موفقیت های شغلی دانشجو احساس می شود، بنابراین بر آن شدیم تا نظر اساتید بالینی دانشگاه علوم پزشکی شیراز را در مورد ویژگی های یک منتور ایده ال جویا شویم.مواد و روش ها: پژوهش حاضر از نوع مطالعه توصیفی- مقطعی می باشد. ۱۱۴ نفر از اعضای بالینی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت تصادفی و با روش نمونه گیری ساده وارد مطالعه شدند. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته در مقیاس ۵ گزینه ای لیکرت استفاده شد. روایی صوری و محتوایی پرسشنامه با استفاده از نظر متخصصین تایید شد. اعتبار پرسشنامه نیز پس از انجام مطالعه مقدماتی با محاسبه ضریب آلفای کرونباخ ۰.۸ تایید گردید. برای تحلیل اطلاعات جمع آوری شده به کمک نرم افزار SPSS نسخه ۱۶ از آزمون های توصیفی (فراوانی، درصد، میانگین) و استنباطی (ضریب همبستگی برای ارتباط بین متغیرها) استفاده شد.نتایج: از میان ویژگی های مختلف، ویژگی برانگیزاننده بودن (ایجاد علاقه برای یادگیری عمیق)، مهم ترین ویژگی یک منتور ایده ال با نمره میانگین (۴.۶۷) از دید اساتید بالینی می باشد.نتیجه گیری: منتور نقش مهمی در حرفه ای گرایی دانشجویان دارد. با برگزاری کارگاه های آموزشی کوتاه مدت برای اساتید و آموزش مواردی مانند اصول آموزش بزرگسالان، اهداف آموزشی، ارزشیابی، بازخورد و غیره، می توان در توانمندتر کردن اساتید برای ایفای نقش منتور گام برداشت.

کلید واژه: منتورشیپ، منتور، تدریس، منتورینگ، استاد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.