مقایسه تاثیر آموزش مبتنی بر وب و راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه تاثیر آموزش مبتنی بر وب و راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه تاثیر آموزش مبتنی بر وب و راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه تاثیر آموزش مبتنی بر وب و راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه تاثیر آموزش مبتنی بر وب و راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله دانشگاهی یادگیری الکترونیکی Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences (IJVLMS)

تعداد صفحات :۱۳

مقدمه: روش های آموزش مبتنی بر وب و راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی، روش های فعال آموزشی در پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی هستند. این مطالعه با هدف مقایسه تاثیر روش های آموزشی مبتنی بر وب و راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی انجام شد.مواد و روش ها: این پژوهش نیمه آزمایشی با طرح پیش آزمون- پس آزمون و پیگیری بود. جامعه آماری پژوهش شامل دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ بود. در مجموع ۶۰ دانشجو با روش نمونه گیری در دسترس انتخاب و به طور تصادفی در سه گروه (هر گروه ۲۰ دانشجو) جایگزین شدند. همه گروه ها آزمون معلم ساخته پیشرفت تحصیلی و پرسشنامه خودکارآمدی شرر و همکاران را به عنوان پیش آزمون- پس آزمون و پیگیری تکمیل کردند. گروه های آزمایش به طور مجزا ۱۰ جلسه ۸۰ دقیقه ای با روش های مبتنی بر وب و راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی درس پرستاری کودکان را آموزش دیدند. داده ها با نرم افزار SPSS نسخه ۱۹ و روش کوواریانس چند متغیره تحلیل شد.نتایج: نتایج نشان داد بین میانگین پس آزمون و پیگیری گروه های آزمایش و کنترل در هر دو متغیر پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی تفاوت معناداری وجود داشت. علاوه بر آن بین میانگین پس آزمون و پیگیری روش های مبتنی بر وب و راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی در هیچ یک از متغیرها تفاوت معناداری وجود نداشت (P<0.05).نتیجه گیری: یافته ها نشان داد هر دو روش آموزشی توانستند پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان را ارتقا دهند. بنابراین اساتید برای بهبود پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان پرستاری می توانند از روش های مبتنی بر وب و راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی استفاده کنند.

کلید واژه: مبتنی بر وب، شناختی و فراشناختی، یادگیری، تحصیلی، پیشرفت، خودکارآمدی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.