مقاله بررسی دو بعدی جریان سیال واقعی بر روی بدنه خودروها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی دو بعدی جریان سیال واقعی بر روی بدنه خودروها دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی دو بعدی جریان سیال واقعی بر روی بدنه خودروها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی دو بعدی جریان سیال واقعی بر روی بدنه خودروها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی دو بعدی جریان سیال واقعی بر روی بدنه خودروها :

تعداد صفحات:۱۸

چکیده:

در این مقاله سعی شده است تا رفتار جریان واقعی سیال بر روی بدنه خودروها مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد . برای این مظنور معادلات ناویر – استوکس تراکم ناپذیر دو بعدی در حالت نادائمدر مختصات دکارتی نوشده شده و پس از متوسط گیری و بی بعد کردن آنها، دستگاه معادلات به دست آمده را به دستگاه عمومی (h-x) منتقل می کنیم. تا معادلات حاصل، قابل حل در مختصات منطبق بر بدنه باشند. از آنجا که سیال تراکم ناپذیر در نظر گرفته شده ، چگالی در معادله پیوستگی ظاهرنشده و در نتیجه، ارتباط بین معادله پیوستگی و معادلات مومنتماز بین می رود.برای ایجاد ارتباط بین این معادلات از یک معادله حالت مصنوعی استفاده می شود که معادلات پیوستگی و مومنتم را از طریق فشار به هم مربوط میکند. از مدل جونز و لاندر با رینولدز پایین به عنوان مدل تلاطم استفادهشده است و دستگاه معادلات پنجگانه حاصل بهروش ضمنی حل می شود.
نتایج جالبی در رابط با حل جریان بر روی بدنه خودروها و محاسبه ضریب پسای بدنه به دست آمده که قابل توجه است بهینه سازی بدنه خودروها تا حد زیادی به کمک این برنامه امکان پذیر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.