اخلاق حرفه ای در سازمان های رسانه ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اخلاق حرفه ای در سازمان های رسانه ای دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اخلاق حرفه ای در سازمان های رسانه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اخلاق حرفه ای در سازمان های رسانه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اخلاق حرفه ای در سازمان های رسانه ای :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : کتاب مهر

تعداد صفحات :۲۴

امروزه توجه به هنجارها، ارزش ها، و جنبه های اخلاقی از موضوعات بسیار پراهمیت در سازمان های مختلف است. این هنجارها و ارزش ها از چالش های دیرینه ارتباط جمعی محسوب می شوند. نوع رسانه، مخاطبان آن، حوزه انتشار پیام آن، اهداف، کانال، سازمان، و همه عناصر و مولفه هایی که به وسایل ارتباط جمعی مرتبط اند هر یک به نوعی با واژه های یادشده و چگونگی تشخیص، تطبیق، و اجرای آن ها درگیرند.هدف این مقاله کمک به خبرنگاران و روزنامه نگاران و همچنین اصحاب رسانه در توجه بیشتر به موضوع اخلاق در ارائه اخبار و رساندن اطلاعات به مخاطبان است. روش استفاده شده در این مقاله مطالعه کتابخانه ای است و می خواهد به کمک مطالعه منابع مختلف و به روز بهترین راهکارها را در زمینه اخلاق حرفه ای به سازمان های رسانه ای پیشنهاد دهد.در پایان به این نتیجه رسیده ایم که رعایت اخلاق حرفه ای در سازمان لازم و ضروری است تا سازمان از یک سو جامعه را دچار تعارض نکند و از سوی دیگر، با اتخاذ تصمیمات منطقی و خردمندانه، منافع بلندمدت خود را تضمین کند.

کلید واژه: اخلاق حرفه ای، سازمان های رسانه ای، مسوولیت اجتماعی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.