رابطه بین ابعاد استاد اثربخش از دیدگاه دانشجویان با سبک های یادگیری آنها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین ابعاد استاد اثربخش از دیدگاه دانشجویان با سبک های یادگیری آنها دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین ابعاد استاد اثربخش از دیدگاه دانشجویان با سبک های یادگیری آنها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین ابعاد استاد اثربخش از دیدگاه دانشجویان با سبک های یادگیری آنها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین ابعاد استاد اثربخش از دیدگاه دانشجویان با سبک های یادگیری آنها :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)

تعداد صفحات :۲۱

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه ابعاد استاد اثربخش از دیدگاه دانشجویان با سبک های یادگیری دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ به روش توصیفی – تبیینی انجام گرفت. حجم جامعه مشتمل بر ۳۵۴۸ نفر دانشجویان کارشناسی ارشد بودند که با استفاده از جدول مورگان ۳۴۶ نفر آنها با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شدند. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته ابعاد استاد اثربخش در چهار حیطه (ویژگی های شخصیتی، مدیریت کلاس درس، فرایند تدریس، ویژگی های دموگرافیک) با ۸۹ گویه و پرسشنامه سبک های یادگیری کلب شامل ۱۲ سوال بود. برای تعیین روایی پرسشنامه ابعاد استاد اثربخش از روایی صوری و محتوایی و برای برآورد پایایی پرسشنامه از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد که پایایی آن ۰.۹۶ محاسبه شد. پایایی پرسشنامه سبک های یادگیری کلب ۰.۷۹ محاسبه شده است. تجزیه و تحلیل داده های پژوهش در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی انجام گرفت. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که ویژگی های شخصیتی استاد، ویژگی های مدیریت کلاس درس استاد و ویژگی های فرایند تدریس با نوع سبک های یادگیری دانشجویان ارتباط دارد. ولی، بین ویژگی های دموگرافیک استاد با سبک های یادگیری دانشجویان ارتباط معنادار آماری وجود ندارد. همچنین، بین ویژگی های استاد اثربخش با سبک های یادگیری دانشجویان ارتباط معنادار آماری دیده شد. علاوه بر آن، نتایج بیانگر آن بود که بین سبک های یادگیری دانشجویان و ویژگی های استاد اثربخش به تفکیک جنس و دانشکده از لحاظ آماری تفاوتی وجود ندارد.

کلید واژه: استاد اثربخش، سبک های یادگیری، فرایند تدریس، مدیریت کلاس، ویژگی های شخصیتی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.