شناسایی و اولویت بندی مولفه های برنامه ریزی راهبردی در آموزش مجازی (یک مطالعه کیفی در دانشکده مجازی دانشگاه اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویت بندی مولفه های برنامه ریزی راهبردی در آموزش مجازی (یک مطالعه کیفی در دانشکده مجازی دانشگاه اصفهان) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویت بندی مولفه های برنامه ریزی راهبردی در آموزش مجازی (یک مطالعه کیفی در دانشکده مجازی دانشگاه اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی مولفه های برنامه ریزی راهبردی در آموزش مجازی (یک مطالعه کیفی در دانشکده مجازی دانشگاه اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی مولفه های برنامه ریزی راهبردی در آموزش مجازی (یک مطالعه کیفی در دانشکده مجازی دانشگاه اصفهان) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله دانشگاهی یادگیری الکترونیکی Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences (IJVLMS)

تعداد صفحات :۱۳

مقدمه: از آنجایی که برنامه ریزی راهبردی، لازمه ماندگاری در دنیای رقابت، همسویی با شرایط عصر جدید، جهانی فکر کردن، جهانی عمل کردن و یافتن فرصت های بهتر می باشد، پژوهش حاضر به شناسایی و اولویت بندی مولفه های برنامه ریزی راهبردی در دانشکده مجازی دانشگاه اصفهان می پردازد.مواد و روش ها: روش تحقیق حاضر، کیفی- موردپژوهی و جامعه آماری، کلیه مدیران، معاونین و کارشناسان ستادی دانشکده مجازی دانشگاه اصفهان بود که برای نمونه تعداد ۲۲ نفر از آنها بر اساس شیوه نمونه گیری هدفمند انتخاب شدند. گردآوری داده ها با مصاحبه نیمه سازمان یافته انجام شد که روایی آن از طریق نظرات متخصصان و پایایی آن بر اساس توافق ارزشیابان تایید شد. تجزیه و تحلیل داده ها از روش مقوله بندی با استفاده از نرم افزار NVIVO نسخه ۷، صورت گرفت.نتایج: نتایج نشان داد در هریک از مولفه های برنامه ریزی راهبردی شامل تفکر راهبردی (مقوله توجه به سند آمایش با ۹۱%)، نظام اطلاعات آموزشی (مقوله صرفه جویی در زمان با ۹۰.۹%)، بازاندیشی (مقوله باورها و ارزش های افراد با ۸۲%)، بازسازی ساختارها (مقوله توجه به هماهنگی برنامه های تدوین شده با ۸۹%) و بازآفرینی (مقوله نگاه جامع به ارزیابی با ۹۵.۴۵%) دارای بیشترین نقش و اهمیت بودند. همچنین در زمینه تحلیل SWOT، شناسایی قوت های سازمان با ۸۶.۳۶%، مهم ترین عامل در توسعه آموزش مجازی شناخته شد.نتیجه گیری: با توجه به ضرورت تحول در برنامه ریزی های آموزش مجازی، آگاهی و آشنایی هر چه بیشتر برنامه ریزان و مدیران آموزش های مجازی با مفاهیم اساسی، نگرش ها و رویکردهای جدید حوزه برنامه ریزی راهبردی برای دستیابی به اهداف مورد نظر، پاسخ گویی به مشکلات موجود و استقرار یک نظام آموزشی کارآمد ضروری به نظر می رسد.

کلید واژه: برنامه ریزی، راهبرد، آموزش، آموزش مجازی، تحقیق کیفی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.