بررسی رضایتمندی، سودمندی و کار آیی درک شده کارگاه های آموزشی مجازی از دیدگاه اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تهران ۱۳۹۲


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رضایتمندی، سودمندی و کار آیی درک شده کارگاه های آموزشی مجازی از دیدگاه اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تهران ۱۳۹۲ دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رضایتمندی، سودمندی و کار آیی درک شده کارگاه های آموزشی مجازی از دیدگاه اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تهران ۱۳۹۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رضایتمندی، سودمندی و کار آیی درک شده کارگاه های آموزشی مجازی از دیدگاه اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تهران ۱۳۹۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رضایتمندی، سودمندی و کار آیی درک شده کارگاه های آموزشی مجازی از دیدگاه اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تهران ۱۳۹۲ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : توسعه آموزش در علوم پزشکی

تعداد صفحات :۱۶

زمینه و هدف: آموزش مجازی بخش جدایی ناپذیر از سیستم آموزشی در عصر حاضر است. هر چند پژوهش های متعددی درارتباط با تاثیر آموزش مجازی انجام گردیده است. اما سودمندی، کارایی و رضایتمندی کارگاه های مجازی کمتر مورد توجه قرار گرفته است. هدف از این پژوهش تعیین سودمندی، رضایتمندی و کارایی درک شده از برگزاری کارگاه های آموزشی به شیوه مجازی در دانشگاه علوم پزشکی تهران است. روش بررسی: در این مطالعه توصیفی۵۷ نفر از اعضای هیات علمی و دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی در کارگاه های مجازی آموزشی شرکت کردند. بدین ترتیب که ابتدا عناوین کارگاه ها نیاز سنجی شد و ۴۲ عنوان محتوای آموزشی بر حسب اولویت در نیازسنجی به شیوه الکترونیکی تهیه و در سامانه آموزش الکترونیکی به آدرس www.farasa.net قرار داده شد و امکان دسترسی به محتوا به مدت سه ماه به شرکت کنندگان داده شد. پس از گذشت سه ماه نظرات شرکت کنندگان در ارتباط با متغیرهای مورد بررسی با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته مشتمل بر سه قسمت (اطلاعات دموگرافیک، پیوستار دیداری سنجش رضایتمندی از اموزش مجازی و آموزش حضوری و ۳۵ گویه جهت بررسی سودمندی و کاررایی و…) مورد بررسی قرار گرفت.یافته ها: یافته های پژوهش نشان داد بین رضایتمندی از کارگاه مجازی با کارگاه به شیوه حضوری تفاوت معناداری وجود دارد (p<0.0001) در ضمن متغیرهای توانایی استفاده از سامانه آموزشی، کارآیی روش مجازی،محتوای طراحی شده در سامانه، فعالیت های یادگیری تعاملی، محیط یادگیری، سهولت استفاده از روش، ارزش های درک شده، رضایتمندی ازسامانه و سودمندی ادراک شده و قصد رفتاری از یادگیری درسامانه آموزش الکترونیکی در دامنه ۰.۳۸ تا ۰.۹۰ با یکدیگر همبستگی مثبت معناداری نشان دادند.نتیجه گیری: در مجموع شرکت کنندگان نگرش مثبتی نسبت به برگزاری کارگاه به شیوه مجازی با توجه مزایای آن داشتند. پیشنهاد می شود در راستای رضایتمندی بیشتر فراگیران، از آموزش مجازی ،در برگزاری این کارگاه ها، برنامه ریزی های مدونی انجام گیرد.

کلید واژه: کارگاه مجازی، کارگاه حضوری، رضایتمندی، سودمندی، کارایی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.