تاثیر نوآوری و بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار و مزیت رقابتی پایدار در بنگاه های صنعتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر نوآوری و بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار و مزیت رقابتی پایدار در بنگاه های صنعتی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر نوآوری و بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار و مزیت رقابتی پایدار در بنگاه های صنعتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر نوآوری و بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار و مزیت رقابتی پایدار در بنگاه های صنعتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر نوآوری و بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار و مزیت رقابتی پایدار در بنگاه های صنعتی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : توسعه تکنولوژی صنعتی

تعداد صفحات :۱۲

از آنجا که میزان سودآوری در یک بنگاه صنعتی تعیین کننده عملکرد کسب و کار و کسب مزیت رقابتی مناسب برای آن بنگاه است؛ مطالعات متعددی در مورد عملکرد کسب و کار بنگاه ها و مزیت رقابتی آنها صورت گرفته است. هدف این مقاله، شناسایی عوامل اساسی تاثیرگذار بر عملکرد کسب و کار و کسب مزیت رقابتی پایدار برای بنگاه های صنعتی است. بررسی ارتباط این عوامل با یکدیگر براساس مستندات و پژوهش های صورت گرفته در دسترس در این حوزه به منظور کمک به صاحبان صنایع کشورمان در جهت بهبود عملکرد کسب و کار و کسب مزیت رقابتی مناسب برای آنان از دیگر اهداف این مقاله است. یکی از یافته های بسیار مهم این پژوهش که از بررسی نتایج مطالعات منابع مختلف در این حوزه احصا شده است، تبیین تاثیر قابل توجه رویکرد بازارگرایی بر نوآوری است؛ به طوری که در بسیاری از مطالعات که در قسمت ادبیات تحقیق ملاحظه می شود، مولفه بازارگرایی به عنوان عامل اساسی بر شکل گیری نوآوری و بهبود عملکرد کسب و کار تایید شده است. یکی از یافته های دیگر این مقاله، تاثیر قابل توجه نوآوری بر عملکرد کسب و کار یک بنگاه صنعتی به منظور کسب مزیت رقابتی پایدار است. از نکات مهم دیگری که در این مطالعه به آن پرداخته شده است، نقش متعادل کننده مولفه گرایش یادگیری در رابطه بین بازارگرایی و نوآوری است. همچنین در بخشی از مقاله به اهمیت تاثیر نوآوری بر عملکرد کسب و کار و کسب مزیت رقابتی در صنایع مختلف نیز پرداخته شده است. در پایان این نوشتار، بر مبنای مستندات و پژوهش های صورت گرفته، ارتباط بین مولفه های اصلی شامل: بازارگرایی، نوآوری، عملکرد کسب و کار و مزیت رقابتی پایدار به صورت یک مدل مفهومی ارائه شده و همچنین کاربرد و شرایط تحقق این مدل نیز بیان شده است.

کلید واژه: بازارگرایی، نوآوری، گرایش یادگیری، عملکرد کسب و کار، مزیت رقابتی پایدار و بنگاه های صنعتی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.