تحلیل عوامل تاثیرگذار در کیفیت بخشی درس تربیت بدنی مدارس راهنمایی از دیدگاه معلمان ورزش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل عوامل تاثیرگذار در کیفیت بخشی درس تربیت بدنی مدارس راهنمایی از دیدگاه معلمان ورزش دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل عوامل تاثیرگذار در کیفیت بخشی درس تربیت بدنی مدارس راهنمایی از دیدگاه معلمان ورزش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل عوامل تاثیرگذار در کیفیت بخشی درس تربیت بدنی مدارس راهنمایی از دیدگاه معلمان ورزش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل عوامل تاثیرگذار در کیفیت بخشی درس تربیت بدنی مدارس راهنمایی از دیدگاه معلمان ورزش :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی

تعداد صفحات :۱۴

هدف از اجرای این تحقیق تحلیل عوامل تاثیرگذار در کیفیت بخشی درس تربیت بدنی مدارس راهنمایی از دیدگاه معلمان ورزش شهرستان کاشان در سال تحصیلی ۸۹- ۱۳۸۸ با استفاده از روش تحلیل عاملی می باشد. این تحقیق از نوع توصیفی است و به منظور جمع آوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد که روایی صوری پرسشنامه با نظر اساتید مورد تایید قرار گرفت. پایایی پرسشنامه از آلفای کرونباخ ۸۷% به دست آمد. جامعه آماری تحقیق شامل معلمان ورزش شهرستان کاشان و نمونه آماری شامل ۷۹ نفر از معلمان ورزش (۴۰ نفر زن و ۳۹ نفر مرد) است که به شیوه نمونه گیری طبقه ای- تصادفی منظم انتخاب شدند. به منظور تجزیه و تحلیل یافته ها از تحلیل عاملی استفاده شد. به منظور تایید مناسب بودن تحلیل عاملی نیز از آزمون های بارتلت و کفایت نمونه (KMO) استفاده گردید. در ضمن تجزیه و تحلیل داده ها به وسیله نرم افزار SPSS انجام شد. نتایج نشان داد که بر مبنای ۱۰ عامل اثرگذار بر کیفیت بخشی درس تربیت بدنی یک عامل حدود ۴۵.۸ درصد از واریانس را تبیین کرده است. در ضمن از دیدگاه معلمان ورزش زن و مرد عوامل تاثیرگذار در کیفیت بخشی درس تربیت بدنی به ترتیب اولویت عبارت اند از: ۱- ارزشیابی ۲- شیوه تدریس ۳- تخصص معلمان ورزش ۴- برنامه آموزشی ۵- امکانات ۶- محتوای آموزشی ۷- نگرش (مسوولان، دانش آموزان و معلمان) ۸- تجربه معلمان ورزش ۹- بودجه ۱۰- اهداف آموزشی.

کلید واژه: کیفیت بخشی، برنامه آموزشی، محتوای آموزشی، نگرش، ارزشیابی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.