بررسی میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان به پایگاه های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زاهدان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان به پایگاه های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زاهدان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان به پایگاه های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زاهدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان به پایگاه های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زاهدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان به پایگاه های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زاهدان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فصلنامه علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی زابل (رستمینه)(international journal of basic science in medicine)

تعداد صفحات :۱۰

مقدمه: فوریت های پزشکی، یکی از مهم ترین جنبه های درمان بوده و با اقدامات سریع و صحیح، در نجات جان بیماران ارزش فراوان و غیرقابل انکار دارد و باتوجه به این، رضایت مراجعین به اورژانس پیش بیمارستانی به عنوان یکی از شاخص های مهم و ضروری است. مطالعه حاضر با هدف ارزیابی میزان رضایتمندی دریافت کنندگان خدمات از پایگاه های مختلف تابعه مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی زاهدان در تعطیلات نوروز سال ۱۳۹۲ بوده است.روش پژوهش: این مطالعه توصیفی مقطعی بر روی ۳۵۰ نفر از شهروندان زاهدانی و مسافرین نوروزی مراجعه کننده به پایگاه های مختلف مستقر در محور های مواصلاتی جنوب استان سیستان و بلوچستان و افراد درخواست کننده خدمات درمانی به وسیله تلفن ۱۱۵ انجام می گرفت. داده ها با استفاده از پرسشنامه تهیه شده توسط تیم تحقیق مشتمل بر دو بخش اطلاعات دموگرافیک و سوالات مربوط به رضایت از خدمات ارایه شده به تفکیک سرپایی و فوریتی جمع آوری شدند و با استفاده از نرم افزار۱۸ spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند.یافته ها: میانگین نمره رضایتمندی به تفکیک جنس، محل پایگاه و تحصیلات مراجعین اختلاف معناداری داشت (p=0.000) میانگین نمره رضایتمندی پایگاه های میدان دکتر حسابی و بلوار شهید مطهری (۴۱±۴.۶) نسبت به بقیه بیشتر بود. فراوانی میزان رضایت کلی از نحوه ارایه خدمات ۲۸۰(۸۰ درصد) مورد بود. بیشترین میزان رضایتمندی به ترتیب از آراستگی و پوشش کارکنان ۲۸۶ ( ۸۱.۷۱ درصد) مورد و نحوه برخورد تکنسین با بیمار و همراهیان ۲۸۱ (۸۰.۲۹ درصد) کمترین میزان رضایت از نظافت و بهداشت داخل آمبولانس و وسایل (۷۶.۲۹ درصد) می باشد.نتیجه گیری: با توجه به نتایج مطالعه حاضر لزوم توجه بیشتر به برنامه ریزی اصولی برای آموزش ضمن خدمت پرسنل، آشناسازی پرسنل با تجهیزات جدید، استفاده مناسب از فضای داخل آمبولانس برای چینش تجهیزات وسایل توصیه می شود.

کلید واژه: رضایتمندی بیمار، آمبولانس، پیش بیمارستانی، اورژانس

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.