تاثیر اعتبار برند بر نیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر اعتبار برند بر نیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر اعتبار برند بر نیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر اعتبار برند بر نیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر اعتبار برند بر نیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی

تعداد صفحات :۱۰

مقدمه و هدف: اعتبار، هزینه های اطلاعات را کاهش می دهد؛ زیرا مصرف کنندگان ممکن است از برندهای معتبر به عنوان یک منبع آگاهی جهت صرفه جویی در هزینه های جمع آوری اطلاعات و پردازش آن بهره ببرند. هدف این پژوهش بررسی تاثیر اعتبار برند بر توصیه شفاهی و تمایل به تغییر برند است. روش تحقیق، توصیفی از نوع همبستگی است.روش شناسی: جامعه آماری این تحقیق، مصرف کنندگان محصولات ورزشی نایک در شهر تهران هستند که با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس تعداد ۱۷۱ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه های اعتبار برند اردم و سوایت (۱۹۹۸)، توصیه شفاهی و تمایل به تغییر برند زایتمل، بری و پاراسورمن (۱۹۹۶) استفاده گردید و پایایی آن ها با استفاده از روش آلفای کرونباخ به ترتیب ۰.۹۶، ۰.۹۰ و ۰.۷۵ بدست آمد. از روش آماری مدل معادلات ساختاری برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شد. در بررسی روابط بین متغیرها، خروجی های نرم افزار EQS 6.1 نشان دهنده مناسب بودن مدل ساختاری است (میزان شاخص های NFI=0.97، CFI=0.99 و RMSEA=0.043 نشان دهنده برازش مدل ساختاری هستند). به عبارتی دیگر، داده های مشاهده شده تا میزان زیادی منطبق بر مدل پژوهش است.یافته ها: نتایج نشان داد که اعتبار برند بر توصیه شفاهی (b=0.82) تاثیر مثبت و بر تمایل به تغییر برند (b=-0.72) تاثیر منفی دارد.بحث و نتیجه گیری: بر اساس نتایج این پژوهش، مدیران باید در جستجوی راه هایی باشند که توصیه شفاهی مثبت را برانگیزند و مراحلی را که توصیه شفاهی منفی و اثرات آن را کاهش می دهد، توسعه بخشند.

کلید واژه: اعتبار برند، توصیه شفاهی، تمایل به تغییر، محصولات ورزشی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.