مطالعه میزان وفاداری هواداران فوتبال و نقش تلویزیون در تقویت آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه میزان وفاداری هواداران فوتبال و نقش تلویزیون در تقویت آن دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه میزان وفاداری هواداران فوتبال و نقش تلویزیون در تقویت آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه میزان وفاداری هواداران فوتبال و نقش تلویزیون در تقویت آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه میزان وفاداری هواداران فوتبال و نقش تلویزیون در تقویت آن :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی

تعداد صفحات :۱۸

مقدمه: هوادار فوتبال، کسی است که به نحوی، علاقه شدید به یک باشگاه و یا بازیکنان خاص آن داشته باشد. رسانه ها از طریق تبدیل فوتبال به عنوان یک ارزش اجتماعی، در نظام ترجیحات اجتماعی افراد موجب پذیرش فوتبال به مثابه یک ارزش شدند. لذا نقش تلویزیون در تقویت و ایجاد حس وفاداری به تیم های ورزشی قابل توجه است.هدف: هدف از انجام این تحقیق، مطالعه میزان وفاداری هواداران تیم های فوتبال نسبت به تیم محبوبشان و ارزیابی نقش تلویزیون در تقویت و ایجاد حس وفاداری در هواداران است.روش شناسی: جامعه این تحقیق ۲۰۰۰۰ تماشاچی مسابقه پیروزی و ملوان انزلی است که طبق جدول تعیین حجم نمونه مورگان کرجسای ۳۷۷ نفر به عنوان جامعه نمونه تحقیق انتخاب شدند. ابزار تحقیق پرسشنامه محقق ساخته با روایی مناسب و پایایی کافی (a=%87) است. آزمون های مورد استفاده در این تحقیق عبارت بودند از آزمون تحلیل واریانس یک طرفه و آزمون تعقیبی شفه و آزمون ضریب همبستگی پیرسون.یافته: یافته های تحقیق نشان دادند که بین مولفه های نقش تلویزیون با تقویت و ایجاد وفاداری در هواداران رابطه معنی دار مستقیم وجود دارد و همچنین بررسی رابطه بین ویژگی های فردی و میزان تعهد، نشان داد که افراد مجرد بیش از سایر گروه ها نسبت به تیم محبوب خود وفادار هستند.نتیجه گیری کلی: میزان اطلاعاتی که تماشاچیان از طریق تلویزیون کسب می کنند و نیز ایجاد جاذبه در نمایش مسابقات فوتبال از طریق تلویزیون در جذب آن ها به سوی تیم های فوتبال و ایجاد وفاداری در آن ها موثر است و بیشترین افرادی که از طریق تلویزیون به وفاداران تیم های فوتبال بدل می شوند، از گروه مجردان جامعه می باشند.

کلید واژه: وفاداری، هوادار، تلویزیون، فوتبال

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.