کنترل سرعت موتور القایی جهت بکارگیری در سیستم تست HIL واحد کنترل سوخت موتور جت با استفاده از کنترل کننده ANFIS و الگوریتم علف های هرز مهاجم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کنترل سرعت موتور القایی جهت بکارگیری در سیستم تست HIL واحد کنترل سوخت موتور جت با استفاده از کنترل کننده ANFIS و الگوریتم علف های هرز مهاجم دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کنترل سرعت موتور القایی جهت بکارگیری در سیستم تست HIL واحد کنترل سوخت موتور جت با استفاده از کنترل کننده ANFIS و الگوریتم علف های هرز مهاجم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کنترل سرعت موتور القایی جهت بکارگیری در سیستم تست HIL واحد کنترل سوخت موتور جت با استفاده از کنترل کننده ANFIS و الگوریتم علف های هرز مهاجم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کنترل سرعت موتور القایی جهت بکارگیری در سیستم تست HIL واحد کنترل سوخت موتور جت با استفاده از کنترل کننده ANFIS و الگوریتم علف های هرز مهاجم :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مهندسی مکانیک مدرس (فنی و مهندسی مدرس)

تعداد صفحات :۱۴

واحد کنترل سوخت موتور جت (FCU) در طی چند سال گذشته در آزمایشگاه شبیه سازی و کنترل سیستم های دانشگاه علم و صنعت ایران، طراحی و ساخته شده است و در حال حاضر در مرحله تست سخت افزار در حلقه قرار گرفته است. با توجه به اینکه در دستگاه تست FCU، موتور جت به صورت واقعی وجود ندارد لذا از یک موتور القایی به عنوان عملگر واسطه استفاده شده است تا از طریق آن بتوان میزان دور بدست آمده از نتایج شبیه سازی موتور جت را به پمپ دنده ای FCU منتقل کرد. در این مقاله، کنترل سرعت این موتور القایی مطابق با شرایط دستگاه تست ارائه شده است. بدین منظور از روش شناسایی سیستم برای مدل سازی اجزای بکار رفته در سیستم کنترل سرعت موتور القایی استفاده گردیده و مدل ارائه شده با استفاده از نتایج بدست آمده از تست عملی مورد ارزیابی قرار گرفت. این مدل جهت طراحی کنترلر فازی – عصبی – تطبیقی (ANFIS) استفاده شده است و با بکارگیری الگوریتم علف های هرز مهاجم (IWO) به عنوان یک ابزار قدرتمند کاوش در فضاهای جستجوی وسیع و نامنظم به تنظیم پارامترهای این کنترلر پرداخته شده است. کنترلر طراحی شده بر روی سیستم واقعی پیاده سازی گردید. نتایج بدست آمده از شبیه سازی و پیاده سازی کنترلر طراحی شده نشان دهنده عملکرد مناسب کنترلر ANFIS طراحی شده با الگوریتم IWO می باشد.

کلید واژه: واحد کنترل سوخت موتور جت، شناسایی سیستم، کنترلر ANFIS، الگوریتم بهینه یابی IWO

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.