تعیین دیدگاه ها، نگرش و رفتارهای رانندگان تاکسی شهر یاسوج، گام اول در طراحی یک مداخله رفتاری مبتنی بر بازاریابی اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین دیدگاه ها، نگرش و رفتارهای رانندگان تاکسی شهر یاسوج، گام اول در طراحی یک مداخله رفتاری مبتنی بر بازاریابی اجتماعی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین دیدگاه ها، نگرش و رفتارهای رانندگان تاکسی شهر یاسوج، گام اول در طراحی یک مداخله رفتاری مبتنی بر بازاریابی اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین دیدگاه ها، نگرش و رفتارهای رانندگان تاکسی شهر یاسوج، گام اول در طراحی یک مداخله رفتاری مبتنی بر بازاریابی اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین دیدگاه ها، نگرش و رفتارهای رانندگان تاکسی شهر یاسوج، گام اول در طراحی یک مداخله رفتاری مبتنی بر بازاریابی اجتماعی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : ارمغان دانش

تعداد صفحات :۲۲

زمینه و هدف: طراحی مداخلات مبتنی بر نظرات مخاطبان بدون شناسایی و تحلیل عوامل مرتبط با رفتار و تعیین ایده اولیه مداخله میسر نیست. هدف این مطالعه تعیین دیدگاه ها، نگرش و رفتارهای رانندگان تاکسی شهر یاسوج بود.روش بررسی: این پژوهش مقطعی شامل دو بخش کمی و کیفی است که بر روی رانندگان تاکسی خطی شهر یاسوج انجام شد. مطالعه کیفی از نوع پدیدارشناسی و با روش بحث گروهی متمرکز با ۱۶ نفر از رانندگان تاکسی در قالب دو گروه و پیمایش کمی شامل سنجش نگرش و رفتارهای خود گزارشی با استفاده از پرسشنامه، و ثبت رفتارهای خطرناک حین رانندگی با چک لیست برای ۲۶۰ نفر راننده انجام شد. داده ها با آماره های توصیفی و تحلیلی تجزیه و تحلیل شدند.یافته ها: اکثر رانندگان نسبت به اجتناب رفتارهای خطرناک رانندگی، نگرش مناسب داشتند. بیش از ۸۰ درصد آنها اعلام کردند که همیشه یا بیشتر اوقات از انجام رفتارهای خطرناک رانندگی اجتناب می کنند. مشاهده رفتارها مشخص کرد که بیشترین فراوانی رفتار خطرناک مربوط به نبستن کمربند ایمنی در طول مسیر است. نتایج بحث های گروهی متمرکز در چهار تم اصلی و تعدادی زیرتم دسته بندی شد و راهکارهای عمده پیشنهادی برای کاهش رفتارهای خطرناک رانندگی، برگزاری جلسات آموزشی مداوم، اصلاح وضع خیابان ها، نظارت بیشتر پلیس بر رانندگی آنها و استفاده از سرپرستان خطوط به عنوان افراد تاثیرگذار بر رانندگان تاکسی بود.نتیجه گیری: تعیین رفتارهای خطرناک شایع تر رانندگی، توجه به نظرات و دیدگاه های رانندگان وانتخاب گروه های رانندگان بر اساس معیارهای تاثیرگذار بر رفتار آنها، می تواند اثربخشی مداخلات را برای کاهش رفتارهای خطرناک رانندگی به دنبال داشته باشد.

کلید واژه: پژوهش تکوینی، رفتارهای خطرناک رانندگی، نگرش، رانندگان تاکسی، بازاریابی اجتماعی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.