عنوان فارسی: راهکارهای غلبه پیام مهدوی بر فرهنگ عامه پسند در رسانه ها (عنوان عربی: آلیات غلبه الرساله المهدویه علی الثقافه العامه المطروحه فی الإعلام)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عنوان فارسی: راهکارهای غلبه پیام مهدوی بر فرهنگ عامه پسند در رسانه ها (عنوان عربی: آلیات غلبه الرساله المهدویه علی الثقافه العامه المطروحه فی الإعلام) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عنوان فارسی: راهکارهای غلبه پیام مهدوی بر فرهنگ عامه پسند در رسانه ها (عنوان عربی: آلیات غلبه الرساله المهدویه علی الثقافه العامه المطروحه فی الإعلام)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عنوان فارسی: راهکارهای غلبه پیام مهدوی بر فرهنگ عامه پسند در رسانه ها (عنوان عربی: آلیات غلبه الرساله المهدویه علی الثقافه العامه المطروحه فی الإعلام)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عنوان فارسی: راهکارهای غلبه پیام مهدوی بر فرهنگ عامه پسند در رسانه ها (عنوان عربی: آلیات غلبه الرساله المهدویه علی الثقافه العامه المطروحه فی الإعلام) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : انتظار موعود

تعداد صفحات :۲۶

چکیده فارسی:در این پژوهه با استناد به مولفه های رویکرد کیفی به آموزه مهدویت، مهم ترین راهکارهای غلبه پیام مهدوی بر فرهنگ عامه پسند را در رسانه ها به تصویر کشیده شده است.شایان توجه این که فراوان دیده می شود در رسانه ها به جای بر خورداری از چشم مساله یاب و دغدغه اثربخشی در حوزه معارف مهدوی، بر موضوعات عامه پسند تاکید می شود. فرایند اثرگذاری مطلوب رسانه ها بر عرصه معارف مهدوی، شروع ارائه بحث در این جستار است. شاید بیان آن، فرانماید که این مقاله از چه منظری به موضوع نظر کرده است. در این زمینه به استحکام باور به مهدویت، تغییر اندیشه و احساس نامطلوب در عرصه مهدویت و تغییر رفتار ناصواب اشاره شده است.«توجه به مخاطب شناسی پویا در عرصه فعالیت های مهدوی در رسانه»؛ «نهادینه سازی رویکرد آموزشی به اندیشه مهدویت در رسانه»؛ «همسویی با تغییرات و مقتضیات زمانی در انتقال مفاهیم مهدوی»؛ «تعمیق نگاه برون نگر به آموزه مهدویت» و «بازپیرایی پیام مهدوی در رسانه ها»؛ از جمله یافته های نگارنده در جهت غلبه پیام مهدوی بر فرهنگ عامه پسند است.
چکیده عربی:نسعی فی هذه المقاله و من خلال الأستناد علی المکونات والمقومات الکیفیه والقراءه الواضحه للتعالیم المهدویه الی تجسید و تصویر أهم الآلیات والأسالیب الناجعه التی بإستطاعتها من تحقیق الغلبه للرساله المهدویه علی الثقافه العامه والإسقاطات التی یتناولها الإعلام بکل اشکاله والتی من شأنها عرقله عملیه استقامه التعالیم المهدویه والأخذ بمکانها الطبیعی بین ظهرانی الأمه.والجدیر بالاهتمام فإن المواضیع التی نشاهدها کثیرا فی وسائل الإعلام فإنها تأکد دوما علی المواضیع العامه والجانبیه التی لها مقبولیه بدل من الأخذ بالمسائل والقضایا الأساسیه والأصلیه ودراسه المخاوف التی تساور وتقف حجر عثره فی مسیره العلوم والمعارف المهدویه والعمل علی رفعها والنهوض بها وکانت عملیه التآثیر المطلوب للإعلام فی مجال العلوم المهدویه هو البحث الذی أختصت به هذه الدراسه ولعل بیان ذلک یوضح بشکل لا لبس به ماهی المساحات الاکثر عمقا و امتدادا التی یرید بحثها و دراستها ذلک المقال والجوانب التی یمکن التطرق إلیها وقد أشار فی هذا الخصوص الی العوامل التی تساعد فی تقویه العقیده المهدویه والشعور غیر المقصود والذی لایرتق الی المستوی المطلوب فی المجال المهدویه و عملیه تغیر السلوک غیر الصحیح.و من جمله الآلیات والطرق التی استخلصها الکاتب فی غلبه الرساله المهدویه علی الثقافه ذات المقبولیه العامه هی «التوجه والإهتمام بمعرفه المخاطب الحقیقی والفعال فی مجال النشاطات والفعالیات المهدویه فی الإعلام» و «وتشخیص المنهجیه العملیه التعلیمیه فی العقیده والرؤیه المهدویه فی الإعلام» و«التناغم مع المتغیرات والمقتضیات الزمانیه فی نقل المفاهیم المهدویه» و «تعمیق النظره العالمیه للتعالیم المهدویه» و «الترویج للرساله المهدویه الأصیله والصحیحه فی الإعلام».

کلید واژه: کلیدواژه فارسی: مهدویت، رسانه، رویکرد کیفی، پیام مهدوی (کلیدواژه عربی: المهدویه، الإعلام، العملیه الکیفیه، الرساله المهدویه)

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.