QFD (کاربرد عملکرد کیفیت)، ابزاری در بهبود مدیریت و ارائه خدمات در شبکه های آبیاری و زهکشی (مطالعه موردی: شبکه آبیاری و زهکشی دشت قزوین)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 QFD (کاربرد عملکرد کیفیت)، ابزاری در بهبود مدیریت و ارائه خدمات در شبکه های آبیاری و زهکشی (مطالعه موردی: شبکه آبیاری و زهکشی دشت قزوین) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد QFD (کاربرد عملکرد کیفیت)، ابزاری در بهبود مدیریت و ارائه خدمات در شبکه های آبیاری و زهکشی (مطالعه موردی: شبکه آبیاری و زهکشی دشت قزوین)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی QFD (کاربرد عملکرد کیفیت)، ابزاری در بهبود مدیریت و ارائه خدمات در شبکه های آبیاری و زهکشی (مطالعه موردی: شبکه آبیاری و زهکشی دشت قزوین)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن QFD (کاربرد عملکرد کیفیت)، ابزاری در بهبود مدیریت و ارائه خدمات در شبکه های آبیاری و زهکشی (مطالعه موردی: شبکه آبیاری و زهکشی دشت قزوین) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیقات آب و خاک ایران (علوم کشاورزی ایران)

تعداد صفحات :۱۶

یکی از مسائل بسیار مهم در طراحی و بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی رعایت نکردن مشتری مداری است که مشکلات بسیاری را در پی دارد؛ از جمله نارضایتی کشاورزان از مدیریت و درنتیجه عدم بهره وری این تاسیسات. الگوبرداری از روش های افزایش بهره وری مدیریت می تواند رویکرد مدیریتی موثری باشد. در میان روش های نوین مدیریتی،QFD (کاربرد عملکرد کیفیت) ابزاری مهم برای ترجمه خواسته یا صدای مشتری به تولید خدمات است، که با به کارگیری عوامل کیفیت سازمان را به سمت آنچه برای مشتری مهم است، هدایت می کند. در این مقاله، با استفاده از داده های وضع موجود و تجارب قبلی در شبکه آبیاری دشت قزوین و به کارگیری روش مدیریتی QFD و تشکیل خانه کیفیت (HOQ)، برای نخستین بار وضعیت مدیریت شرکت بهره بردار در یک شبکه آبیاری ارزیابی و راهکارهای مدیریتی، برای ارتقای کیفیت خدمات، اولویت بندی شد. نتایج نشان داد کاربرد QFD در مدیریت شبکه های آبیاری و زهکشی، همچون دیگر مسائل مدیریتی، در بهبود کیفیت و ارائه خدمات مفید است.

کلید واژه: خانه کیفیت، صدای کشاورز، مدیریت شبکه های آبیاری و زهکشی، مشتری مداری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.