رابطه ویژگی های شخصیت، باورهای هوشی و هدف های پیشرفت با خودکارامدی تحصیلی در دانش آموزان دختر دبیرستانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه ویژگی های شخصیت، باورهای هوشی و هدف های پیشرفت با خودکارامدی تحصیلی در دانش آموزان دختر دبیرستانی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه ویژگی های شخصیت، باورهای هوشی و هدف های پیشرفت با خودکارامدی تحصیلی در دانش آموزان دختر دبیرستانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه ویژگی های شخصیت، باورهای هوشی و هدف های پیشرفت با خودکارامدی تحصیلی در دانش آموزان دختر دبیرستانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه ویژگی های شخصیت، باورهای هوشی و هدف های پیشرفت با خودکارامدی تحصیلی در دانش آموزان دختر دبیرستانی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : شخصیت و تفاوت های فردی

تعداد صفحات :۲۴

هدف این پژوهش بررسی رابطه ساده و چندگانه ویژگی های شخصیت، باورهای هوشی و هدف های پیشرفت با خودکارامدی تحصیلی در دانش آموزان دختر دبیرستانی شهر خرم آباد بود. حجم نمونه در این پژوهش ۲۹۰ نفر دانش آموز بود که به روش تصادفی چند مرحله ای انتخاب شدند. ابزار مورد استفاده در این پژوهش پرسشنامه شخصیتی نئو فرم کوتاه (مک کری و کاستا، ۱۹۸۵)، مقیاس نظریه تلویحی هوش (عبدالفتاح و یتس، ۲۰۰۶)، مقیاس هدف های پیشرفت (میگلی و همکاران، ۲۰۰۰)، و مقیاس کارامدی تحصیلی (پاتریک و همکاران، ۱۹۹۷) بود. برای تحلیل داده ها از روش های آماری ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چندگانه استفاده شد. نتایج ضریب همبستگی نشان داد که خرده مقیاس های ویژگی های شخصیت، هدف های پیشرفت و باورهای هوشی با خودکارامدی تحصیلی رابطه مثبت و معنی داری دارند. هم چنین تحلیل رگرسیون چندگانه نشان داد که متغیرهای پیش بین ۴۲ درصد واریانس خودکارامدی تحصیلی را تبیین می کنند. به علاوه از میان متغیرهای پیش بین به ترتیب؛ وظیفه شناسی، هدف تبحرگرا، باور هوشی افزایشی، برونگرایی و هدف عملکردی پیش بین های مناسبی برای خودکارامدی تحصیلی هستند.

کلید واژه: شخصیت، هدف های پیشرفت، باورهای هوشی، خودکارامدی تحصیلی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.