جایابی بهینه مراکز توزیع در فرآیند بازاریابی با استفاده از روش های ریاضی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 جایابی بهینه مراکز توزیع در فرآیند بازاریابی با استفاده از روش های ریاضی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد جایابی بهینه مراکز توزیع در فرآیند بازاریابی با استفاده از روش های ریاضی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جایابی بهینه مراکز توزیع در فرآیند بازاریابی با استفاده از روش های ریاضی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن جایابی بهینه مراکز توزیع در فرآیند بازاریابی با استفاده از روش های ریاضی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت صنعتی

تعداد صفحات :۲۶

این مقاله با هدف ارایه الگو و مدلی جهت مکان یابی مراکز فروش و خدمات پس از فروش شرکت تالیا انجام شده است. پژوهشگر از طریق مطالعات کتابخانه ای و مصاحبه با صاحب نظران و کارشناسان تالیا به شناسایی عوامل موثر در این رابطه پرداخته که شامل دو دسته شاخص و محدودیت هستند. دسته اول شامل شاخص های بازاریابی و مشتری مداری و دسته دوم مربوط به محدودیت های مالی و سرمایه گذاری و جغرافیایی است. در هر یک از مناطق ۲۲ گانه شهر تهران نیز سه ملک با کاربری تجاری اداری یعنی در مجموع ۶۶ گزینه طی جستجو و جمع آوری اطلاعات و مصاحبه با کارشناسان سرمایه گذاری و مشاوران املاک انتخاب شد. از آنجا که انتخاب چند مرکز بهینه از میان ۶۶ گزینه، با توجه به وجود دو دسته شاخص و محدودیت امکان پذیر نبود، از تلفیق دو مدل مقایسات زوجی – TOPSIS – (مقایسات زوجی برای دست آوردن وزن شاخص ها) و برنامه ریزی صفر و یک به ترتیب برای عوامل دسته اول و دوم استفاده شده است. در نهایت ۶ مرکز فروش و خدمات پس از فروش از میان این گزینه ها انتخاب شد.

کلید واژه: برنامه ریزی عدد صحیح صفر و یک، مکان یابی، TOPSIS، مقایسات زوجی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.