مقایسه انعطاف ناپذیری شناختی و سبک های حل مساله در دانشجویان دارای نشخوار فکری و بدون نشخوار فکری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه انعطاف ناپذیری شناختی و سبک های حل مساله در دانشجویان دارای نشخوار فکری و بدون نشخوار فکری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه انعطاف ناپذیری شناختی و سبک های حل مساله در دانشجویان دارای نشخوار فکری و بدون نشخوار فکری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه انعطاف ناپذیری شناختی و سبک های حل مساله در دانشجویان دارای نشخوار فکری و بدون نشخوار فکری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه انعطاف ناپذیری شناختی و سبک های حل مساله در دانشجویان دارای نشخوار فکری و بدون نشخوار فکری :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تازه های علوم شناختی

تعداد صفحات :۱۴

هدف: پژوهش حاضر با هدف مقایسه انعطاف ناپذیری شناختی و راهبردهای حل مساله در دانشجویان دارای نشخوار فکری و بدون نشخوار فکری اجرا شد.روش: این پژوهش از حیث هدف بنیادی و از نظر شیوه جمع آوری داده ها توصیفی است. جامعه آماری پژوهش را تمامی دانشجویان دانشگاه های دولتی شهر تهران تشکیل می دادند که بعد از انتخاب تصادفی چهار دانشگاه، ۴۰۰ دانشجو با روش نمونه گیری در دسترس انتخاب و مقیاس های سبک پاسخ دهی و افسردگی بک برای آن ها اجرا شد. بعد از تحلیل اولیه، ۶۰ نفر به عنوان نمونه هدف انتخاب و به دو گروه نشخوارکننده و غیرنشخوارکننده تقسیم شدند. در مرحله بعد آزمون گنجینه لغات، کارت های ویسکانسین و پرسش نامه سبک های حل مساله اجرا شد. نتایج با استفاده از آزمون های آماری تحلیل کوواریانس چندمتغیره و تحلیل واریانس تحلیل شد.یافته ها: یافته ها نشان دادند که از نظر خطای درجاماندگی و شکست در حفظ مجموعه سازی افراد دارای نشخوار فکری و بدون نشخوار فکری تفاوت معناداری دارند. همچنین بین گروه ها فقط در راهبرد درماندگی و مهارگری تفاوت معنادار وجود دارد و در سایر راهبردهای حل مساله دو گروه تفاوت معناداری ندارند.تیجه گیری: با استفاده از درمان درجاماندگی می توان نشخوار فکری و افسردگی را کاهش داد، بنابراین درمانگران با یافتن فنونی برای افزایش انعطاف پذیری شناختی و آموزش آن به بیماران می توانند افق های تازه ای در برابر درمان افسردگی ایجاد کنند.

کلید واژه: انعطاف ناپذیری شناختی، نشخوار فکری، سبک های حل مساله

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.