ارزیابی درونی گروه آموزش مامایی دانشگاه علوم پزشکی قم، سال ۱۳۹۰


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی درونی گروه آموزش مامایی دانشگاه علوم پزشکی قم، سال ۱۳۹۰ دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی درونی گروه آموزش مامایی دانشگاه علوم پزشکی قم، سال ۱۳۹۰  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی درونی گروه آموزش مامایی دانشگاه علوم پزشکی قم، سال ۱۳۹۰،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی درونی گروه آموزش مامایی دانشگاه علوم پزشکی قم، سال ۱۳۹۰ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله دانشگاه علوم پزشکی قم

تعداد صفحات :۸

زمینه و هدف: ارزیابی درونی فرآیندی است که در آن اعضای گروه آموزشی دانشگاه، هدف های گروه را تصریح کرده و عملکرد آن را مورد قضاوت قرار می دهند، سپس نقش خود را بازنگری کرده و در راه آینده مطلوب، گروه آموزشی با برنامه ریزی در اجرای آن گام های اولیه را برمی دارند. مطالعه حاضر با هدف تعیین وضعیت گروه آموزش مامایی دانشگاه علوم پزشکی قم در سال ۱۳۹۰ صورت گرفت.روش بررسی: این مطالعه به روش مقطعی با استفاده از پرسشنامه های ارزیابی درونی شامل: هشت عامل مدیریت گروه، دوره های آموزشی، برنامه های درسی و غیردرسی، هیات علمی، دانشجویان، راهبردهای یادگیری و یاددهی، خدمات و تجهیزات آموزشی، پایان نامه ها و فرصت های مطالعاتی، سمینارها و دانش آموختگان انجام شد. داده ها با مقایسه وضعیت موجود و وضعیت مطلوب تجزیه و تحلیل شدند.یافته ها: میانگین کل نتایج ارزیابی درونی گروه مامایی در هر هشت عامل مطلوب تحلیل شد. بالاترین امتیاز کسب شده مربوط به دو عامل: دوره های آموزشی، برنامه های درسی و غیر درسی، وضعیت دانشجو با میانگین ۳، سپس به ترتیب: اهداف، جایگاه سازمانی، مدیریت و تشکیلات (۲.۸۵)، هیات علمی (۲.۸)، راهبردهای یادگیری/ یاددهی (۲.۵)، دانش آموختگان (۲.۵)، پایان نامه ها، فرصت های مطالعاتی، سمینارها (۲.۵) و کمترین امتیاز مربوط به امکانات و تجهیزات آموزشی (۲.۴) بود.نتیجه گیری: با توجه به تحلیل وضعیت موجود به کمک ارزیابی درونی، ارتقای امکانات و تجهیزات آموزشی، راه اندازی تحصیلات تکمیلی و فراهم نمودن زمینه اشتغال دانش آموختگان مامایی به نظر ضروری می رسد.

کلید واژه: برنامه های خودسنجی، آموزش، سنجش آموزش، مامایی، قم، ایران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.