شناسایی عوامل موثر بر ترویج بازاریابی تخم مرغ شناسنامه دار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل موثر بر ترویج بازاریابی تخم مرغ شناسنامه دار دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل موثر بر ترویج بازاریابی تخم مرغ شناسنامه دار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل موثر بر ترویج بازاریابی تخم مرغ شناسنامه دار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل موثر بر ترویج بازاریابی تخم مرغ شناسنامه دار :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش های ترویج و آموزش کشاورزی

تعداد صفحات :۱۳

پژوهش حاضر با هدف شناسایی عوامل موثر بر ترویج بازاریابی تخم مرغ شناسنامه دار انجام گردیده است. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش جمع آوری اطلاعات، از نوع غیرتجربی و برحسب روش همبستگی می باشد. جامعه آماری این تحقیق را کارشناسان انجمن تخم مرغ شناسنامه دار به تعداد ۷۰ نفر تشکیل دادند که از روش سرشماری استفاده شده است. ضریب آلفای کرونباخ، به منظور تشخیص پایایی پرسشنامه ها برابر با ۰.۷۶۶ محاسبه گردید. روایی محتوایی پرسشنامه نیز با نظرخواهی از کارشناسان و اساتید مرتبط با موضوع، تایید شده است. نتایج حاصل از تحلیل رگرسیون بیانگر این موضوع بود که عوامل اجتماعی، بازاریابی، سیاست گذاری و اقتصادی بر ترویج بازاریابی تخم مرغ شناسنامه دار موثر بوده اند و حدود ۷۹ درصد تغییرات متغیر وابسته این تحقیق را تبیین نموده اند.

کلید واژه: بازاریابی، تخم مرغ شناسنامه دار، ترویج بازاریابی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.