عنوان فارسی: تاملی درباره بایسته های رسانه های ارتباط جمعی در مسیر تولید علوم انسانی اسلامی (عنوان عربی: نظره علی مهام وسائل الإعلام العامه فی مسیره إنتاج العلوم الإنسانیه الإسلامیه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عنوان فارسی: تاملی درباره بایسته های رسانه های ارتباط جمعی در مسیر تولید علوم انسانی اسلامی (عنوان عربی: نظره علی مهام وسائل الإعلام العامه فی مسیره إنتاج العلوم الإنسانیه الإسلامیه) دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عنوان فارسی: تاملی درباره بایسته های رسانه های ارتباط جمعی در مسیر تولید علوم انسانی اسلامی (عنوان عربی: نظره علی مهام وسائل الإعلام العامه فی مسیره إنتاج العلوم الإنسانیه الإسلامیه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عنوان فارسی: تاملی درباره بایسته های رسانه های ارتباط جمعی در مسیر تولید علوم انسانی اسلامی (عنوان عربی: نظره علی مهام وسائل الإعلام العامه فی مسیره إنتاج العلوم الإنسانیه الإسلامیه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عنوان فارسی: تاملی درباره بایسته های رسانه های ارتباط جمعی در مسیر تولید علوم انسانی اسلامی (عنوان عربی: نظره علی مهام وسائل الإعلام العامه فی مسیره إنتاج العلوم الإنسانیه الإسلامیه) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : معرفت فرهنگی اجتماعی

تعداد صفحات :۳۲

لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (pdf) مراجعه فرمایید.

چکیده عربی:إن علماء المعرفه والفلاسفه یحاولون اکتشاف طبیعه العلم وبیانها من خلال توجه منطقی فلسفی، وعلماء الاجتماع فی مجال العلم والمعرفه یحاولون دراسه أسباب تکوین العلم وکیفیه ذلک فی إطار ذهن العالم ووعیه وفی إطار الثقافه والوعی العام للمجتمع.أما وسائل الإعلام العامه فهی کأیه ظاهره اجتماعیه أخری من حیث کونها تؤثر علی عملیه إنتاج العلم. وأما بالنسبه إلی دراسه تأثیر وسائل الإعلام العامه علی عملیه إنتاج العلم الدینی، فهو یتطلب تحقق ثلاثه شروط، هی: ۱) تعیین تعریف منقح للعلم الدینی. ۲) تبنی بیان لکیفیه إنتاج العلم الدینی من قبل العالم وبالتالی قبوله کعلم من قبل المجتمع. ۳) الاهتمام بالنظریات المطروحه فی مجال تأثیر وسائل الإعلام علی الفرد والمجتمع.یقوم الباحث فی هذه المقاله بدراسه العوامل المعرفیه وغیر المعرفیه الدخیله فی عملیه إنتاج العلم الدینی، ویتطرق أیضا إلی دراسه بعض النظریات المطروحه فی مجال (التأثیر الإعلامی) علی وسائل الإعلام فی عملیه إنتاج العلوم الإنسانیه الإسلامیه.

کلید واژه: کلیدواژه فارسی: علوم انسانی اسلامی، تولید علم دینی، نظریه های اثرات رسانه ای، علم نافع، جهان بینی، تعامل علم و عمل (کلیدواژه عربی: العلوم الإنسانیه الإسلامیه، إنتاج العلم الدینی، نظریات التأثیر الإعلامی، العلم المفید، الرؤیه الشمولیه، التعامل بین العلم والعمل)

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.