بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری در شرکت بهره برداری متروی تهران با رویکرد افزایش سهم سفرهای درون شهری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری در شرکت بهره برداری متروی تهران با رویکرد افزایش سهم سفرهای درون شهری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری در شرکت بهره برداری متروی تهران با رویکرد افزایش سهم سفرهای درون شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری در شرکت بهره برداری متروی تهران با رویکرد افزایش سهم سفرهای درون شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری در شرکت بهره برداری متروی تهران با رویکرد افزایش سهم سفرهای درون شهری :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات رسانه ای

تعداد صفحات :۱۳

هدف از تهیه این مقاله بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری در شرکت بهره برداری متروی تهران می باشد. در این تحقیق به علت تشابه فاکتورهای رضایت مشتری در ایران و کشورهای اروپایی از مدل شاخص رضایت مشتری اروپا استفاده گردید. در آغاز نرمال بودن داده های حاصل از پرسشنامه توسط آزمون کولموگروف – اسمیرنوف بررسی شده و مشخص شد که همه عوامل از توزیع نرمال پیروی می کنند. سپس بر اساس مدل مفهومی تحقیق رابطه عوامل مختلف با وفاداری مشتری فرضیه سازی شد و رد یا قبول فرضیه ها توسط آزمون T مشخص گردید. تحقیق حاضر از نوع توصیفی – پیمایشی بوده که در طی مراحل اجرای آن به توصیف روابط بین عوامل مختلف مرتبط با وفاداری مشتری پرداخته شد. ابزار مورد استفاده در این پژوهش پرسشنامه بود که با اقتباس از پرسشنامه تیلور و همکارانش و با مقیاس لیکرت پنج گزینه ای تهیه و تنظیم گردید. نتایج نشان داد که بین تمامی عوامل شناسایی شده و وفاداری مشتری ارتباط وجود دارد. سپس راهکارها و پیشنهاداتی جهت بهبود رضایت مشتری و به تبع آن ایجاد وفاداری ارایه گردید. همچنین پیشنهاد شد که در تحقیقات آتی از رویکرد مقایسه ای (مقایسه با سایر متروهای دنیا ) استفاده شود تا بتوان هر چه بیشتر کیفیت و کمیت تحقیقات جاری را بهبود بخشید.

کلید واژه: وفاداری مشتری، مدل شاخص رضایت مشتری اروپا، آزمون کولموگروف – اسمیرنوف، آزمون میانگین T

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.