شیوه های ترجیحی و سبک یادگیری دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت و اقتصاد سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شیوه های ترجیحی و سبک یادگیری دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت و اقتصاد سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شیوه های ترجیحی و سبک یادگیری دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت و اقتصاد سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شیوه های ترجیحی و سبک یادگیری دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت و اقتصاد سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شیوه های ترجیحی و سبک یادگیری دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت و اقتصاد سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت بهداشت و درمان (نظام سلامت)
تعداد صفحات :۱۲
مقدمه: یکی از عوامل موثر بر فرایند یاددهی – یادگیری اثربخش، شناخت روشی است که فراگیران اطلاعات و تجربیات جدید را در ذهن خود سازماندهی و پردازش می کنند. لذا ضروری است ترجیحات یادگیری و سبک ترجیحی دانشجویان به منظور آموزش موثر مورد بررسی قرار گیرد. مطالعه حاضر با هدف تعیین ترجیحات دانشجویان کارشناسی ارشد گروه مدیریت و اقتصاد سلامت انجام شده است.روش پژوهش: پژوهش حاضر توصیفی- تحلیلی است که بصورت مقطعی در سال ۱۳۹۲ انجام شد. جامعه پژوهش شامل کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد گروه مدیریت و اقتصاد سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران (۴۲ نفر) بودند که بصورت سرشماری در مطالعه وارد شدند (نرخ پاسخگویی ۸۵%). ابزار مورد استفاده در مطالعه حاضر پرسشنامه استاندارد دوازده سوالی کلب است (الفای کرونباخ ۰.۸۲). پس از توزیع و جمع آوری پرسشنامه ها، تجزیه و تحلیل داده ها بر طبق راهنما کلب با استفاده از آزمون های آمار توصیفی- تحلیلی انجام شد.یافته ها: نتایج نشان داد در بین دانشجویان گروه مدیریت و اقتصاد سلامت دو شیوه ترجیح یادگیری «آزمایشگری فعال» (۲۹%) و «تفکر انتزاعی» (۲۸%) در الویت قرار گرفت. سبک غالب یادگیری در بین دانشجویان مدیریت و اقتصاد سلامت «سبک انطباق یابنده» (۵۸%) تعیین شد. هم چنین یافته ها ارتباط معنی داری بین سبک یادگیری و متغیرهای جمعیت شناسی دانشجویان نشان نداد.نتیجه گیری: با توجه به سبک غالب دانشجویان مورد بررسی می توان گفت استفاده از روش های یادگیری استقرایی، شیوه های تعاملی و شبیه سازی شده در برنامه آموزشی دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی می تواند بستر لازم برای توانمند در استدلال، تحلیل و مهارت های حل مساله دانشجویان مدیریت و اقتصاد سلامت را فراهم سازد.
کلید واژه: سبک یادگیری، شیوه یادگیری، ترجیح یادگیری، روش تدریس
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.