مقایسه به کارگیری شیوه آمیخته بازاریابی ۴Pدر کتابخانه های عمومی نهادی و مشارکتی استان قم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه به کارگیری شیوه آمیخته بازاریابی ۴Pدر کتابخانه های عمومی نهادی و مشارکتی استان قم دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه به کارگیری شیوه آمیخته بازاریابی ۴Pدر کتابخانه های عمومی نهادی و مشارکتی استان قم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه به کارگیری شیوه آمیخته بازاریابی ۴Pدر کتابخانه های عمومی نهادی و مشارکتی استان قم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه به کارگیری شیوه آمیخته بازاریابی ۴Pدر کتابخانه های عمومی نهادی و مشارکتی استان قم :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : دانش شناسی (علوم کتابداری و اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات)

تعداد صفحات :۲۵

هدف: پژوهش حاضر با هدف مقایسه عملکرد کتابخانه های عمومی نهادی و مشارکتی استان قم از نظر به کارگیری شیوه آمیخته بازاریابی ۴P است.روش پژوهش: پژوهش حاضر از نوع کاربردی به روش «پیمایشی» است. برای توصیف و تحلیل داده ها از آمارهای توصیفی و استنباطی (آزمونT ) استفاده شده است. جامعه مورد پژوهش کتابخانه های عمومی استان قم مشتمل بر ۵۵ کتابخانه هستند، که از این تعداد ۲۲ کتابخانه به صورت نهادی اداره می شوند و ۳۳ کتابخانه به صورت مشارکتی با نهاد کتابخانه های عمومی همکاری می کنند. گردآوری اطلاعات از طریق سیاهه وارسی و مراجعه حضوری صورت گرفته است که سیاهه وارسی ۴ کتابخانه عودت نشده است، و جامعه مورد بررسی به ۲۱ کتابخانه نهادی و ۳۰ کتابخانه مشارکتی تقلیل یافت. برای سنجش روایی سیاهه وارسی از نظر خواهی اساتید و مدیران کتابخانه ها استفاده شده است، و برای سنجش پایایی از آلفای کرونباخ استفاده شده است که از پایایی قابل قبولی ۰.۹۰ برخوردار است.یافته ها: نتایج پژوهش نشان داد که محصول، بها، مکان و فعالیت های تشویقی و ترغیبی کتابخانه های نهادی به ترتیب با میانگین های (۰.۸۲)، (۰.۷۲)، (۱.۲)، (۱.۰۷) نسبت به محصول، بها، مکان و فعالیت های تشویقی و ترغیبی کتابخانه های مشارکتی به ترتیب با میانگین های (۰.۵۰)، (۰.۴۶)، (۰.۷۷)، (۰.۷۴) وضعیت بهتری دارند. نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها نشان داد که بین میانگین سه عنصر محصول، بها و مکان در کتابخانه های نهادی و مشارکتی تفاوت معنادار وجود دارد. اما، بین میانگین فعالیت های تشویقی و ترغیبی این دو کتابخانه تفاوت معناداری وجود ندارد. هم چنین بین میزان به کارگیری شیوه آمیخته بازاریابی ۴ پی در کتابخانه های عمومی نهادی و مشارکتی تفاوت معناداری وجود دارد، و وضعیت کتابخانه های نهادی از نظر میزان به کارگیری شیوه آمیخته بازاریابی چهار پی با میانگین (۵۳.۹۰) مطلوب تر از کتابخانه های مشارکتی (۳۵.۶۷) است.اصالت/ارزش: نتایج این پژوهش می تواند اطلاعاتی را فراهم آورد که زمینه ساز برنامه ریزی های آینده باشد.

کلید واژه: بازاریابی، آمیخته بازاریابی، کتابخانه های عمومی، کتابخانه های مشارکتی، کتابخانه های نهادی، قم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.