بررسی میزان تاثیر آموزش های چهره به چهره عوامل شهرداری تهران بر رفتار شهروندان در مبحث مدیریت پسماند شهری (مطالعه موردی منطقه ۱۸ تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان تاثیر آموزش های چهره به چهره عوامل شهرداری تهران بر رفتار شهروندان در مبحث مدیریت پسماند شهری (مطالعه موردی منطقه ۱۸ تهران) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان تاثیر آموزش های چهره به چهره عوامل شهرداری تهران بر رفتار شهروندان در مبحث مدیریت پسماند شهری (مطالعه موردی منطقه ۱۸ تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان تاثیر آموزش های چهره به چهره عوامل شهرداری تهران بر رفتار شهروندان در مبحث مدیریت پسماند شهری (مطالعه موردی منطقه ۱۸ تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان تاثیر آموزش های چهره به چهره عوامل شهرداری تهران بر رفتار شهروندان در مبحث مدیریت پسماند شهری (مطالعه موردی منطقه ۱۸ تهران) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات مدیریت شهری

تعداد صفحات :۲۱

مقدمه و هدف پژوهش: برنامه های آموزشی تنها زمانی می تواند ارزشمندی خود را توجیه کند که شواهد قابل اطمینان و معتبری در مورد تاثیر آموزش بر بهبود رفتار و عملکرد شرکت کنندگان و بالطبع منافع مردم عرضه کند. این تحقیق در همین ارتباط با هدف تعیین میزان اثربخشی دوره های آموزش چهره به چهره عوامل شهرداری تهران بر رفتار شهروندان در امر مدیریت پسماند های شهری انجام گردیده است.روش پژوهش: این تحقیق از نظرهدف کاربردی و از نظر روش پیمایشی و ماهیت آن از نوع تحقیقات علی مقایسه ای است. جامعه آماری این تحقیق زنان خانه دار ساکن در منطقه ۱۸ تهران می باشند. حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران ۳۸۴ نفر محاسبه شده لکن بر اساس پاسخ نامه های واصله که قابلیت بهره برداری داشته اند ۳۴۱ نفر از این افراد مورد مطالعه قرار می گیرند برای جمع آوری داده ها و اطلاعات مورد نیاز در راستای دستیابی به اهداف تحقیق، از روش های مختلفی چون مشاهده، مصاحبه با صاحب نظران و متخصصان آموزش، مطالعه اسنادی و کتابخانه ای و جستجوی اینترنتی و در نهایت پرسشنامه (ابزار اصلی تحقیق) بر اساس طیف لیکرت استفاده گردید. در تجزیه و تحلیل این اطلاعات دو مرحله طی شده است. ابتدا به کمک آمار توصیفی داده های گردآوری شده توصیف شده اند و سپس به کمک آمار استنباطی نظیر ضرایب همبستگی، تحلیل رگرسیون و غیره فرضیات پژوهش مورد آزمون و استنباط واقع شده اند.یافته ها: بلحاظ سنی ۲۹.۶ درصد افراد مورد مطالعه کمتر از ۳۰ سال سن داشته و ۵۲.۵۲۸ درصد آنان بین ۳۰ تا ۵۰ سال سن دارند، بررسی سطح تحصیلات افراد مورد مطالعه نشان داد که از بین ۳۴۱ نفر افراد مورد مطالعه بیش ترین فراوانی مربوط به سطح تحصیلی دیپلم می باشد. بررسی وضعیت قومی افراد مورد مطالعه نیز نشان می دهد ۳۴.۹ درصد آنان ترک هستند؛ ۱۰.۳ درصد آنان لر، ۱۰ درصد کرد و ۱۲.۶ درصد گیلکی و مابقی مربوط به قوم فارس… هستند و تحلیل داده ها نشان می دهد قریب به اتفاق افراد مورد مطالعه افرادی مذهبی (در حد معمول و یا زیاد) هستند.نتیجه گیری: نتایج برآمده از تحقیق حاکی از آن دارد که اثربخشی دوره های آموزشی چهره به چهره در رفتار شهروندان پیرامون مباحث مدیریت پسماند شهری بر ۳ سطح دانش شهروندان با ضریب همبستگی چندگانه ۰.۳۹۱ و ضریب تعیین ۰.۱۵۳، بینش شهروندان با ضریب همبستگی ۰.۴۹۱ و ضریب تعیین ۰.۲۴۲ و کنش شهروندان با ضریب همبستگی چندگانه ۰.۵۱۶ و ضریب تعیین ۰.۲۷۰ تاثیرگذار بوده است.

کلید واژه: اثربخشی آموزشی، آموزش چهره به چهره، رفتار شهروندی، مدیریت پسماند شهری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.