ارزیابی ارتباط برنامه های وفاداری، وفاداری مشتری و مولفه های وابسته (مطالعه موردی شرکت های توزیع دارو)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی ارتباط برنامه های وفاداری، وفاداری مشتری و مولفه های وابسته (مطالعه موردی شرکت های توزیع دارو) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی ارتباط برنامه های وفاداری، وفاداری مشتری و مولفه های وابسته (مطالعه موردی شرکت های توزیع دارو)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی ارتباط برنامه های وفاداری، وفاداری مشتری و مولفه های وابسته (مطالعه موردی شرکت های توزیع دارو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی ارتباط برنامه های وفاداری، وفاداری مشتری و مولفه های وابسته (مطالعه موردی شرکت های توزیع دارو) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات :۲۵

در سال های اخیر رقابت بر سر جذب و حفظ مشتریان بازاریاب ها را واداشت تا از برنامه های وفاداری استفاده و آن ها را توسعه دهند. شرکت های توزیع دارو با مشتریان گوناگونی ارتباط دارند و از گردش مالی بالایی برخوردارند. این شرکت ها پتانسیل سودآوری بالایی دارند و ارزش مشتری بیش از بهایی است که می پردازد. هدف اصلی این تحقیق بررسی تاثیر برنامه های وفاداری بر وفاداری مشتری از نقطه نظر مشتریان است. جامعه آماری این تحقیق تمام شرکت های دارویی شهر تهران است که حداقل یکبار تجربه استفاده از برنامه های وفاداری را طی سال ۱۳۹۰ داشته اند. روش پژوهش توصیفی و پیمایشی است.نمونه گیری آماری نمونه گیری خوشه ای است و مشتمل بر ۳۳۷ نفر از مشتریان شرکت های بزرگ توزیع داروی شهر تهران (دارو پخش، هجرت و رازی) می باشد. داده ها با استفاده از پرسشنامه جمع آوری شد.نتایج نشان داد که برنامه های وفاداری، رضایت، تعهد و ارزش در سطح اطمینان ۹۹% به ترتیب موثرترین عوامل موثر بر وفاداری مشتری بودند.

کلید واژه: وفاداری، برنامه های وفاداری، اعتماد، تعهد، ارزش درک شده، رضایتمندی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.