بررسی رابطه بین برند و مصرف کننده (مورد مطالعه لوازم خانگی برقی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین برند و مصرف کننده (مورد مطالعه لوازم خانگی برقی) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین برند و مصرف کننده (مورد مطالعه لوازم خانگی برقی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین برند و مصرف کننده (مورد مطالعه لوازم خانگی برقی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین برند و مصرف کننده (مورد مطالعه لوازم خانگی برقی) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات :۲۶

هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین برند و مصرف کننده است. این پژوهش براساس هدف یک تحقیق کاربردی و از نظر جمع آوری داده ها تحقیقی پیمایشی – توصیفی است. جامعه آماری را کلیه مصرف کنندگان لوازم خانگی برقی در شهر مشهد تشکیل می دهند که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده، متناسب با حجم جامعه، تعداد ۴۲۰ پرسشنامه در فروشگاه های لوازم برقی در سطح شهر مشهد توزیع و در نهایت ۳۷۵ پرسشنامه قابل استفاده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. داده های جمع آوری شده به وسیله دو نرم افزار SPSS و LISREL تجزیه و تحلیل شد. از نرم افزار LISREL برای انجام تحلیل عاملی تاییدی و آزمون مدل تحقیق استفاده شد. همچنین به منظور بررسی پایایی و انجام تحلیل عاملی اکتشافی از نرم افزار SPSS استفاده شده است. نتایج حاکی از آن است که تجربه برند اثر مثبت و معناداری بر رضایت برند، اعتماد برند، تعهد برند و عشق برند دارد، رضایت برند و اعتماد برند اثر مثبت و معناداری بر عشق برند و تعهد برند دارد، عشق به برند و تعهد برند اثر مثبت و معناداری بر تبلیغات دهان به دهان و وفاداری برند دارد. مهم ترین محدودیت پژوهش حاضر عدم همکاری برخی از مدیران فروشگاه های فروشنده لوازم برقی برای توزیع پرسشنامه بود. نتایج پژوهش حاضر می تواند به عنوان منبع ارزشمندی برای بهبود روابط بین یک برند ایرانی و مصرف کننده مورد استفاده مدیران و سیاستگذاران صنعت لوازم برقی در کشور قرار گیرد. این پژوهش برای اولین بار در ایران به بررسی روابط بین یک برند ایرانی و مصرف کننده در صنعت لوازم خانگی برقی می پردازد و در آن ابعاد نوین برند مورد بررسی قرار می گیرد.

کلید واژه: تجربه برند، رضایت برند، اعتماد برند، عشق برند، تعهد برند، وفاداری برند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.