ارزیابی و اولویت بندی مولفه های موثر در پذیرش شخصیت های مشهور در برنامه های تبلیغاتی از دیدگاه مصرف کننده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی و اولویت بندی مولفه های موثر در پذیرش شخصیت های مشهور در برنامه های تبلیغاتی از دیدگاه مصرف کننده دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی و اولویت بندی مولفه های موثر در پذیرش شخصیت های مشهور در برنامه های تبلیغاتی از دیدگاه مصرف کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی و اولویت بندی مولفه های موثر در پذیرش شخصیت های مشهور در برنامه های تبلیغاتی از دیدگاه مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی و اولویت بندی مولفه های موثر در پذیرش شخصیت های مشهور در برنامه های تبلیغاتی از دیدگاه مصرف کننده :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات :۲۴

امروزه استفاده از گروه های مرجع در بازاریابی و تبلیغات کالاها بخشی از هزینه های سازمان ها را در راستای پیشبرد اهداف فروش محصولات تشکیل داده است. افراد مشهور به عنوان بخشی از گروه های مرجع به سبب قابلیت های ویژه و منحصر خود می توانند باعث ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از محصولی خاص گردند.در این تحقیق با ارزیابی ۱۱ مولفه از افراد مشهور به شناخت باورها و سلایق مصرف کنندگان پرداخته شد تا عواملی که بر پذیرش افراد مشهور توسط مشتریان نقش موثری ایفا می کنند شناسایی و رتبه بندی گردند. نتیجه تحقیق نشان داد که اولویت بندی مشتریان به ترتیب: شهرت، حضور در تبلیغات چند کالا هم زمان، تناسب با محصول، اعتبار ، جذابیت، مانوس بودن با مخاطب، کاربر بودن فرد مشهور از محصول، ریسک مجادله ای، سابقه حضور در تبلیغات مختلف و ملیت فرد مشهور می باشد. همچنین ۳ مولفه شهرت، حضور در تبلیغات چند کالا هم زمان و ملیت فرد مشهور در حوزه تاثیر گذاری معنی دار قرار گرفتند.این تحقیق مطالعه توصیفی از نوع پیمایشی می باشد. به منظور جمع آوری اطلاعات پرسشنامه، به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای ۲۱۰ پرسشنامه توزیع گردید که با توجه به نیاز نمونه گیری از نقاط مختلف تهران برای این تحقیق ابتدا تهران را به پنج خوشه شمال، جنوب، شرق و غرب و مرکز تقسیم شد و سپس در هر یک از این مناطق نمونه گیری به صورت تصادفی صورت گرفت.جهت تحلیل آماری فرضیه های تحقیق از روش رگرسیون چند گانه با ارزیابی ضرایب بتا حاصل شده از آزمون جهت رتبه بندی استفاده شده است.

کلید واژه: گواهی شخصیت مشهور، ریسک مجادله ای، تصویر نام تجاری، اعتبار شخصیت مشهور، تناسب شحصیت مشهور با محصول، گروه مرجع

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.