بررسی رابطه مولفه های هوش هیجانی و کارآفرینی در بین دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت- دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه مولفه های هوش هیجانی و کارآفرینی در بین دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت- دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه مولفه های هوش هیجانی و کارآفرینی در بین دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت- دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه مولفه های هوش هیجانی و کارآفرینی در بین دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت- دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه مولفه های هوش هیجانی و کارآفرینی در بین دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت- دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نوآوری های مدیریت آموزشی (اندیشه های تازه در علوم تربیتی)

تعداد صفحات :۱۴

این پژوهش با هدف بررسی رابطه ۴ مولفه هوش هیجانی (روابط بین فردی، واقع گرایی، تحمل فشار روانی، خوش بینی) با کارآفرینی در بین دانشجویان رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی مازندران (ورودی مهر ماه ۱۳۸۸) به مرحله اجرا درآمده است. به منظور دستیابی به هدف پژوهش از بین ۸۰ دانشجو ۶۶ نفر به عنوان جامعه نمونه به شیوه جدول مورگان انتخاب شدند که در نهایت به دلیل ناقص بودن و عدم برگشت به ۶۰ نفر کاهش یافت. این پژوهش به روش میدانی بوده و ابزارهای مورد استفاده جهت جمع آوری داده ها، پرسش نامه هوش هیجانی بار- ان و پرسش نامه کارآفرینی اسکار بورف و زیمرر بوده است.نتیجه به دست آمده حاکی از آن بود که بین هر چهار مولفه انتخابی از هوش هیجانی با کارآفرینی رابطه مثبت و معنادار وجود دارد (که ضریب همبستگی آنها به ترتیب r=0.359،r=0.374 ، r=0.333، r=0.389 در سطح p<0.01 رابطه مثبت و مستقیم دارد).

کلید واژه: هوش هیجانی، کارآفرینی، دانشجویان، دانشگاه آزاد اسلامی، استان مازندران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.