رابطه بین مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد شرکت های تولیدی استان گیلان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه بین مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد شرکت های تولیدی استان گیلان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه بین مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد شرکت های تولیدی استان گیلان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد شرکت های تولیدی استان گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه بین مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد شرکت های تولیدی استان گیلان :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)
تعداد صفحات :۱۲
لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (pdf) مراجعه فرمایید.
کلید واژه: مدیریت دانش بازاریابی، بهبود عملکرد شرکت، تبیین عملکرد شرکت های تولیدی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.