ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش چندگانه زمینه ای بر اساس نظریه پنتاگون


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش چندگانه زمینه ای بر اساس نظریه پنتاگون دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش چندگانه زمینه ای بر اساس نظریه پنتاگون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش چندگانه زمینه ای بر اساس نظریه پنتاگون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش چندگانه زمینه ای بر اساس نظریه پنتاگون :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : روشها و مدلهای روان شناختی

تعداد صفحات :۲۵

هدف این پژوهش، ساخت و اعتباریابی مقیاس هوش چندگانه زمینه ای بر اساس نظریه پنتاگون بود. روش پژوهش حاضر توصیفی و از نوع تحلیلی و پیمایشی بود. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز بود که با استفاده از نمونه گیری تصادفی خوشه ای، کلیه دانشجویان ترم ۶ و ۸ این دانشکده انتخاب شدند. برای ساخت ابزار پژوهش، ابتدا زیرمقیاس ها و گویه های هوش چندگانه زمینه ای بر اساس مدل هوش یادگیری پنتاگون (چنگ، ۲۰۰۰) بیرون کشیده شده و سپس اعتبار صوری، محتوایی و سازه و پایایی آن با استفاده از نرم افزارهای spss 18 و Lisrel 8.54 محاسبه و پس ازحذف ملاک ها و نشانگرهای غیر معتبر و بدون پایایی، مقیاس نهایی آماده شد. نتایج مطالعه بر اساس مقیاس ساخته شده نشان داد که ۱- میانگین انواع هوش چندگانه زمینه ای دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی بالاتر از حد متوسط اما پایین تر از حد مطلوب می باشد. ۲- بالاترین میانگین هوش چندگانه دانشجویان مربوط به هوش اجتماعی و پایین ترین میانگین مربوط به هوش سیاسی آنان می باشد. ۳- بین میانگین انواع هوش های چندگانه دانشجویان رشته هایمختلف تفاوت معناداری وجود دارد. ۴- بین میانگین انواع هوش های چندگانه دانشجویان زن و مرد تفاوت معناداری وجود دارد. ۵- بین میانگین انواع هوش چندگانه دانشجویان خوابگاهی و غیر خوابگاهی دانشکده تفاوت معناداری وجود ندارد.

کلید واژه: هوش چندگانه زمینه ای، نظریه پنتاگون، آموزش عالی، دانشجویان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.