نقش واسطه گری جهت گیری مذهبی برای سبکهای فرزندپروری و معنای زندگی در دانش آموزان پایه سوم دوره دبیرستان شهر شیراز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش واسطه گری جهت گیری مذهبی برای سبکهای فرزندپروری و معنای زندگی در دانش آموزان پایه سوم دوره دبیرستان شهر شیراز دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش واسطه گری جهت گیری مذهبی برای سبکهای فرزندپروری و معنای زندگی در دانش آموزان پایه سوم دوره دبیرستان شهر شیراز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش واسطه گری جهت گیری مذهبی برای سبکهای فرزندپروری و معنای زندگی در دانش آموزان پایه سوم دوره دبیرستان شهر شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش واسطه گری جهت گیری مذهبی برای سبکهای فرزندپروری و معنای زندگی در دانش آموزان پایه سوم دوره دبیرستان شهر شیراز :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : روشها و مدلهای روان شناختی
تعداد صفحات :۱۸
هدف از این تحقیق، تبیین نقش واسطه گری جهت گیری مذهبی در رابطه بین سبک فرزندپروری والدین و معنای زندگی دانش آموزان پایه سوم دبیرستان شهر شیراز بود. به منظور انجام این پژوهش، ۲۷۱ نفر از دانش آموزان سال سوم دبیرستان شهر شیراز (۱۳۸ دختر و ۱۳۳ پسر) به شیوه نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای، انتخاب شدند. جهت جمع آوری داده ها از پرسشنامه سبک فرزندپروری والدین دیانا بامریند (۱۹۶۷ م) و معنادار بودن زندگی (صالحی، ۱۳۷۴) و پرسشنامه جهت گیری مذهبی (البرزی، ۱۳۸۲) استفاده شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده های خام از شیوه آماری تحلیل مسیر استفاده شد. نتایج تحلیل نشان داد که در مجموع ۴۱% از واریانس معنای زندگی توسط جهت گیری مذهبی همانندسازی شده و سبک فرزندپروری والدین قابل پیش بینی است. بنابراین نتایج به دست آمده نشان داد که جهت گیری مذهبی نقش واسطه گری معنادار برای سبک فرزندپروری و معنای زندگی دانش آموزان پایه سوم دبیرستان بازی می کند.
کلید واژه: جهت گیری مذهبی، سبک فرزندپروری، معنای زندگی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.