رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده با خودکارآمدی در دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده با خودکارآمدی در دانش آموزان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده با خودکارآمدی در دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده با خودکارآمدی در دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده با خودکارآمدی در دانش آموزان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : (یافته های نو در روان شناسی (روان شناسی اجتماعی

تعداد صفحات :۱۲

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده با خودکارآمدی انجام گرفته است. پژوهش حاضر از نوع توصیفی، همبستگی است. جامعه آماری پژوهش حاضر دانش آموزان مقطع متوسطه شهر اراک بود که ۴۳۰ دانش آموز دختر و پسر بود به عنوان نمونه پژوهش به روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند. به منظور جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه حمایت اجتماعی ادراک شده زیمت و همکاران و پرسشنامه خودکارآمدی شرر و همکاران استفاده گردید. جهت تجزیه و تحلیل داده ها ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون گام به گام محاسبه شد. نتایج نشان داد که بین حمایت اجتماعی ادراک شده و خودکارآمدی ارتباط معنی داری وجود دارد. نتایج تحلیل رگرسیون نشان داد که حمایت ادراک شده از سوی خانواده پیش بینی کننده خودکارآمدی است. با توجه به ارتباط منابع گوناگون حمایت اجتماعی ادراک شده با خودکارآمدی در نوجوانان، تنظیم و تدوین برنامه های آموزشی مناسب در راستای افزایش حمایت و ارتقای خودکارآمدی در حوزه خانواده و مدرسه مفید و موثر است.

کلید واژه: حمایت اجتماعی ادراک شده، خودکارآمدی، حمایت خانواده

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.