مقایسه هزینه و منابع رشد تجارت دو جانبه ایران و مهم ترین شرکای تجاری (تجارت کالاهای کشاورزی، غیر کشاورزی و کل)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه هزینه و منابع رشد تجارت دو جانبه ایران و مهم ترین شرکای تجاری (تجارت کالاهای کشاورزی، غیر کشاورزی و کل) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه هزینه و منابع رشد تجارت دو جانبه ایران و مهم ترین شرکای تجاری (تجارت کالاهای کشاورزی، غیر کشاورزی و کل)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه هزینه و منابع رشد تجارت دو جانبه ایران و مهم ترین شرکای تجاری (تجارت کالاهای کشاورزی، غیر کشاورزی و کل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه هزینه و منابع رشد تجارت دو جانبه ایران و مهم ترین شرکای تجاری (تجارت کالاهای کشاورزی، غیر کشاورزی و کل) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیقات اقتصاد کشاورزی

تعداد صفحات :۲۴

مطالعه حاضر با توجه به التزام مدیریت تجارت محصولات کشاورزی، به اندازه گیری هزینه های تجارت دوجانبه و شناسایی سهم عوامل موثر در رشد تجارت دوجانبه ایران و شرکای عمده تجارت این محصولات و مقایسه آن با تجارت محصولات غیر کشاورزی و کل پرداخته است. بر اساس نتایج به دست آمده، میانگین موزون هزینه های تجارت دوجانبه ایران و شرکای عمده در تجارت کالاهای کشاورزی، غیر کشاورزی و کل طی دوره ۲۰۱۰-۱۹۹۵ به ترتیب با کاهش ۱۴، ۱۳ و ۱۳.۵ درصدی مواجه بوده است. در این میان هزینه های تجارت کالاهای کشاورزی با امارات متحده عربی، برزیل، سوئیس و چین، هزینه های تجارت کالاهای غیر کشاورزی و کل ایران با چین، امارات متحده عربی و هند بیشترین کاهش را داشته اند. بر اساس نتایج تجزیه رشد تجارت دوجانبه ایران و شرکای عمده تجاری در گروه های کالاهای کشاورزی، غیر کشاورزی و کل رشد درآمد به ترتیب توضیح دهنده ۳، ۶۷، ۵۱% و کاهش هزینه های تجارت به ترتیب توضیح دهنده ۹۷، ۳۲ و ۴۸% تغییرات تجارت دوجانبه ایران و شرکای تجاری بوده است. از اینرو پیشنهاد می گردد تا در تنظیم روابط تجاری در کلیه گروه کالاهای مختلف به عامل هزینه های تجارت توجه خاص مبذول گردد.

کلید واژه: هزینه های تجارت، تجزیه و تحلیل رشد تجارت، جاذبهف محدودیت های چندجانبه، ایران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.