مکان یابی و بررسی نقش متل در توسعه گردشگری (مطالعه موردی محور اصفهان شیراز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مکان یابی و بررسی نقش متل در توسعه گردشگری (مطالعه موردی محور اصفهان شیراز) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مکان یابی و بررسی نقش متل در توسعه گردشگری (مطالعه موردی محور اصفهان شیراز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مکان یابی و بررسی نقش متل در توسعه گردشگری (مطالعه موردی محور اصفهان شیراز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مکان یابی و بررسی نقش متل در توسعه گردشگری (مطالعه موردی محور اصفهان شیراز) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش و برنامه ریزی شهری

تعداد صفحات :۲۶

متل ها آن دسته از واحدهای اقامتی هستند که حالت توقفگاه و استراحتگاه موقتی را داشته و معمولا در خارج از شهر قرار می گیرند که متاسفانه در ایران کمتر مورد توجه واقع شده اند. از آنجا که در ایران اکثر مسافران با وسایل نقلیه شخصی سفر می کنند، ساخت و توسعه متل ها در محورهای ارتباطی علی الخصوص محورهای ارتباطی قطب های گردشگری، با افزایش رفاه سفر، توسعه گردشگری را به همراه خواهد داشت. در پژوهش حاضر تلاش شده است تا با مکان یابی متل ها در محور ارتباطی اصفهان شیراز، نقش آن ها در توسعه گردشگری نیز بررسی گردد.از آنجا که اصفهان و شیراز از شهرهای تاریخی بوده و جزء قطب های مهم گردشگری ایران محسوب می شوند، توجه به گسترش زیرساخت ها از جمله متل ها می تواند تاثیر بسیار زیادی بر افزایش گردشگری داشته باشد زیرا هر چند که مسافرت به دلیل و انگیزه آنها انجام نمی گیرد، لیکن در صورت فقدان، آن مسافرت ها انجام نمی گیرد. همچنین اغلب گردشگران ایرانی از خودرو (علی الخصوص شخصی) جهت مسافرت استفاده می کنند. بنابراین وجود محل هایی برای اقامت در بین راه که امنیت کافی داشته و خدمات مورد نیاز مسافرین را ارائه نماید ضروری به نظر می رسد. نوع تحقیق توسعه ای کاربردی و روش تحقیق تحلیلی، اسنادی، علی، پیمایشی بوده و جمع آوری اطلاعات به صورت کتابخانه ای و میدانی انجام پذیرفت. در روش میدانی اطلاعات از طریق پرسشنامه و مشاهده و مراجعه به داده ها و اسناد موجود در سازمان ها و ارگان های مربوطه جمع آوری شده و حجم نمونه بر اساس روش کوکران تعیین گردید.

کلید واژه: جغرافیای گردشگری، توریست، گردشگر داخلی، اقامتگاه، متل

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.