بررسی تاثیر استقرار مدیریت کیفیت بر شاخص های عملکرد مطالعه موردی: شرکت صنایع سیمان دشتستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر استقرار مدیریت کیفیت بر شاخص های عملکرد مطالعه موردی: شرکت صنایع سیمان دشتستان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر استقرار مدیریت کیفیت بر شاخص های عملکرد مطالعه موردی: شرکت صنایع سیمان دشتستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر استقرار مدیریت کیفیت بر شاخص های عملکرد مطالعه موردی: شرکت صنایع سیمان دشتستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر استقرار مدیریت کیفیت بر شاخص های عملکرد مطالعه موردی: شرکت صنایع سیمان دشتستان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت صنعتی

تعداد صفحات :۲۲

دهه اخیر شاهد تمرکز بسیاری از شرکت ها بر مدیریت کیفیت به عنوان یک فعالیت اساسی جهت بهبود سودآوری، سهم بازار و مزیت رقابتی بوده است. این پژوهش با هدف تعیین میزان به کارگیری اصول و فعالیت های مدیریت کیفیت و میزان تاثیر هر یک از فعالیت ها بر یکدیگر و بر شاخص های عملکرد (عملکرد کارکنان و عملکرد عملیاتی) در شرکت صنایع سیمان دشتستان استان بوشهر انجام شده است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه نیروهای شاغل در شرکت صنایع سیمان می باشد.در این مقاله برای تجزیه و تحلیل داده های گردآوری شده از ضریب همبستگی، جهت آزمون فرضیه ها از نرم افزار SPSS و برای آزمون مدل پژوهش از روش مدلسازی معادلات ساختاری و نرم افزار Lisrel استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان می دهند که در بین روابط بین فعالیت های مدیریت کیفیت در شرکت، کار تیمی بر بهبود مستمر بیشترین تاثیر را داراست. همچنین در بین روابط بین فعالیت های مدیریت کیفیت و شاخص های عملکرد، ارتباط های تنگاتنگ بین کارتیمی با عملکرد کارکنان و توجه به مشتری با عملکرد عملیاتی از رابطه قوی تری نسبت به بقیه برخوردارند. با توجه به نتایج به دست آمده نیز مشخص گردید که بایستی اقداماتی در راستای افزایش مشارکت گروهی و تیمی صورت گیرد و همچنین لازم است در شرکت مورد مطالعه، در کنار توجه به نتایج و محصولات، به مشتریان داخلی و خارجی توجه ویژه ای شود تا از این طریق بتوان به رشد و بهبود شاخص های عملکرد کمک نمود.

کلید واژه: مدیریت کیفیت، شاخص های عملکرد، مدل سازی معادلات ساختاری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.