تاثیر بازی های رایانه ای غیربومی بر تغییر هویت دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
29 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر بازی های رایانه ای غیربومی بر تغییر هویت دانش آموزان دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر بازی های رایانه ای غیربومی بر تغییر هویت دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بازی های رایانه ای غیربومی بر تغییر هویت دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر بازی های رایانه ای غیربومی بر تغییر هویت دانش آموزان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی

تعداد صفحات :۲۸

این تحقیق با هدف اصلی شناسایی تاثیر بازی های رایانه ای غیربومی بر تغییر هویت دانش آموزان بر اساس مولفه های هویت ملی، دینی، خانوادگی، جنسیتی و شخصی انجام شد. روش تحقیق، توصیفی از نوع زمینه یابی است. جامعه آماری، شامل: کلیه دانش آموزان دختر و پسر دوره متوسطه استان مازندران به تعداد ۲۹۷۵۷ نفر بود که با استفاده از فرمول کوکران، ۴۸۷ نفر با روش نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای انتخاب شدند. برای گردآوری داده ها از روش کتابخانه ای و میدانی و ابزار پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است. روایی صوری و محتوایی پرسشنامه توسط متخصصان مربوطه تایید شد و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ، ۰.۹۱ به دست آمد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون t تک نمونه ای، آزمون t دو گروه مستقل و تحلیل واریانس یک راهه (ANOVA) استفاده شده است. نتایج نشان داد که بازی های رایانه ای بر هویت ملی، دینی، خانوادگی، جنسیتی دانش آموزان تاثیر معنی داری دارد و بر هویت شخصی آنها تاثیر معنی داری ندارد. همچنین، اختلاف معنی داری بین دختران و پسران در تاثیر بازی های رایانه ای در متغیرهای هویت (دینی، خانوادگی، جنسیتی و شخصی) وجود دارد. این تاثیر در هویت پسران بیشتر از دختران است و تاثیر بازی های رایانه ای بر هویت دانش آموزان برحسب پایه و رشته تحصیلی اختلاف معنی داری ندارد. به طور کلی، نتایج نشان داد، استفاده زیاد و نامناسب از بازی های رایانه ای غیر بومی سبب تضعیف هویت دانش آموزان دوره متوسطه می شود.

کلید واژه: بازی های رایانه ای، هویت ملی، هویت دینی، هویت خانوادگی، هویت جنسیتی، هویت شخصی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.