تبیین مدل مفهومی رشد شرکت های زایشی جهاد دانشگاهی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین مدل مفهومی رشد شرکت های زایشی جهاد دانشگاهی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین مدل مفهومی رشد شرکت های زایشی جهاد دانشگاهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین مدل مفهومی رشد شرکت های زایشی جهاد دانشگاهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین مدل مفهومی رشد شرکت های زایشی جهاد دانشگاهی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار

تعداد صفحات :۲۵

روند رو به افزایش توجه به کارآفرینی در ایران و نقش پررنگ شرکت های زایشی در انتقال دانش و تکنولوژی در جهان، اهمیت روز افزون این نوع شرکت ها را نمودار کرده است. در این مقاله، مدل مفهومی رشد شرکت های زایشی دانشگاهی با مطالعه موردی شرکت های زایشی جهاد دانشگاهی تبیین شده است. پژوهش حاضر، مطالعه ای آمیخته است که مدل اولیه آن در بخش کیفی با بررسی اسناد، بانک های اطلاعاتی و مقالات انتشار یافته درباره شرکت های زایشی شکل گرفته و عوامل اثرگذار بر رشد شرکت های زایشی دانشگاهی براساس تحلیل داده های مصاحبه های عمیق با خبرگان دانشگاهی و موسسان و مدیران شرکت های زایشی جهاد دانشگاهی شناسایی شده است. این عوامل عبارت اند از عوامل فردی و سازمانی و محیطی به همراه شناسایی ابعاد آنها. در بخش کمی پژوهش، متغیر وابسته رشد و متغیرهای مستقل شامل عوامل فردی و سازمانی و محیطی با ابزار پرسشنامه همبستگی سنجیده شده است. اثرگذاری مستقیم و غیرمستقیم عوامل نیز با استفاده از آزمون ضریب رگرسیون چندگانه و تحلیل مسیر بررسی شده است. نتایج مطالعه نشان داده است که عوامل سازمانی به صورت مستقیم و عوامل فردی و محیطی به صورت غیرمستقیم بر رشد شرکت های زایشی دانشگاهی اثر دارند. عوامل محیطی بیشتر بر عوامل فردی و کمتر بر عوامل سازمانی اثر می گذارند. به علاوه، عوامل سازمانی که به صورت مستقیم بر رشد شرکت های زایشی جهاد دانشگاهی تاثیر دارند، خود نیز از عوامل فردی اثر پذیرفته اند. در پایان، برمبنای یافته های این پژوهش، یک مدل مفهومی برای رشد شرکت های زایشی دانشگاهی تدوین و ارائه شده است.

کلید واژه: شرکت زایشی دانشگاهی، مدل مفهومی، رشد، عوامل سازمانی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.