سنجش وضعیت شکاف برتری خدمات الکترونیکی در دانشگاه پیام نور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش وضعیت شکاف برتری خدمات الکترونیکی در دانشگاه پیام نور دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش وضعیت شکاف برتری خدمات الکترونیکی در دانشگاه پیام نور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش وضعیت شکاف برتری خدمات الکترونیکی در دانشگاه پیام نور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش وضعیت شکاف برتری خدمات الکترونیکی در دانشگاه پیام نور :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

تعداد صفحات :۱۲

در این پژوهش به منظور سنجش کیفیت خدمات الکترونیکی در دانشگاه پیام نور بر اساس الگوی ای، سروکوآل، شکاف برتری خدمات اندازه گیری شد. روش پژوهش از نظر راهبرد اصلی: کمی؛ از نظر هدف: کاربردی؛ از نظر راهکار اجرایی: میدانی و اسنادی و از نظر تکنیک تحلیلی: توصیفی، زمینه یابی بود. جامعه آماری این پژوهش را دانشجویان ترم سوم و بالاتر دانشگاه پیام نور استان اردبیل در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۰- ۱۳۸۹ در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های مختلف با حجم تقریبی ۲۰۰۰۰ نفر تشکیل می داد. روش نمونه گیری این پژوهش خوشه ای چند مرحله ای بود. که از بین مراکز دانشگاهی؛ دانشگاه پیام نور مرکز استان، یک مرکز دانشگاهی دیگر و یک واحد به شیوه تصادفی انتخاب شد. حجم نمونه کلی بر اساس جدول کرجسی، مورگان، با در نظر گرفتن خطای ۰.۰۵ = a و خوشه ای بودن روش نمونه گیری، قریب به ۵۰۰ نفر در نظر گرفته شد که ۴۷۶ پرسشنامه قابل تحلیل بود. جهت جمع، آوری داده ها از پرسشنامه کیفیت خدمات الکترونیکی (ای-سروکوال با پایایی ۰.۹۷ = a در سطح موجود و ۰.۹۵ = a در سطح مطلوب) استفاده شد. نتایج آزمون کالموگروف-اسمیرنوف (۰.۷۰۴ = Z با p=0.703>0.05) نشان داد که توزیع داده ها نرمال است. داده های جمع آوری شده با استفاده از آزمون t تک نمونه ای تجزیه و تحلیل گردید. نتایج نشان داد که وضعیت کیفیت خدمات الکترونیکی در تمامی مولفه های خدمات و ابعاد آن ها به گونه معنی داری پایین است. به بیان دیگر در خدمات الکترونیکی دانشگاه پیام نورشکاف برتری خدمات وجود داشته یعنی دانشجویان از کیفیت خدمات، اظهار نارضایتی نموده اند.

کلید واژه: خدمات الکترونیکی، کیفیت خدمات، ای، سروکوآل، رضایت دانشجویان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.