تحلیل محتوایی و ساختاری تالارهای گفتگوی بر خط به منظور استخراج روابط اجتماعی کاربران و به کارگیری آن ها در مکانیزم های گروه بندی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل محتوایی و ساختاری تالارهای گفتگوی بر خط به منظور استخراج روابط اجتماعی کاربران و به کارگیری آن ها در مکانیزم های گروه بندی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل محتوایی و ساختاری تالارهای گفتگوی بر خط به منظور استخراج روابط اجتماعی کاربران و به کارگیری آن ها در مکانیزم های گروه بندی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل محتوایی و ساختاری تالارهای گفتگوی بر خط به منظور استخراج روابط اجتماعی کاربران و به کارگیری آن ها در مکانیزم های گروه بندی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل محتوایی و ساختاری تالارهای گفتگوی بر خط به منظور استخراج روابط اجتماعی کاربران و به کارگیری آن ها در مکانیزم های گروه بندی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

تعداد صفحات :۹

امروزه به لطف رشد و توسعه فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی، سیستم های یادگیری برخط قادر شده اند امکانات یادگیری گروهی و فضای تعامل و تبادل نظر میان یادگیرندگان را فراهم آورند. این امر مستلزم تشکیل گروه های یادگیری موثر و فراهم آوری ابزارهای مشارکت یادگیرندگان در محیط های یادگیری برخط است که در سیستم های موجود که مراکز آموزشی مجازی مورد استفاده قرار می گیرند به ندرت مشاهده می شود. در این مقاله محتوا و ساختار تالارهای گفتگو مورد بررسی قرار گرفته اند. تحلیل محتوایی به منظور تطابق محتوای مباحثات با اهداف تالار و استخراج حوزه های مورد علاقه مشارکت کنندگان انجام شده است. محققین ضمن بیان دستاوردهای تحلیل شبکه اجتماعی یک محیط یادگیری دانشگاهی، راهکاری برای استخراج روابط اجتماعی افراد از طریق تحلیل ساختاری تالارهای گفتگو در یک محیط یادگیری برخط ارائه کرده اند. همچنین آن ها روشی برای به کارگیری روابط استخراج شده در مکانیزم های گروه بندی یادگیرندگان ارائه نموده اند و کارآمدی آن را مورد ارزیابی قرار داده اند. بخش های مختلف این تحقیق در دوره های درسی مختلف در ترم های متوالی انجام شده است و دستاوردهای آن می تواند در راستای بهبود فعالیت های یادگیری همکارانه در محیط های یادگیری بر خط و ترکیبی مورد استفاده قرار بگیرد.

کلید واژه: یادگیری مبتنی بر وب، یادگیری الکترونیکی، یادگیری همکارانه، تالارهای گفتگو، الگوریتم های گروه بندی، شبکه اجتماعی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.