بررسی تاثیر همترازی های عمودی و افقی راهبردهای صادرات بر عملکرد صادراتی در صد شرکت برتر ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر همترازی های عمودی و افقی راهبردهای صادرات بر عملکرد صادراتی در صد شرکت برتر ایران دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر همترازی های عمودی و افقی راهبردهای صادرات بر عملکرد صادراتی در صد شرکت برتر ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر همترازی های عمودی و افقی راهبردهای صادرات بر عملکرد صادراتی در صد شرکت برتر ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر همترازی های عمودی و افقی راهبردهای صادرات بر عملکرد صادراتی در صد شرکت برتر ایران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فرآیند مدیریت توسعه

تعداد صفحات :۲۷

درباره چگونگی واکنش به دنیای در حال تغییر، رویکرد های زیادی مطرح شده است. رویکرد های مذکور در صورتی بامعنا هستند که متضمن همترازی در سازمان، به عنوان یک اصل زیربنایی و بسیار مهم باشند. پژوهش حاضر، به لحاظ هدف یک پژوهش تبیینی محسوب می شود، زیرا در آن یکی از دلایل بهبود عملکرد صادراتی مورد بررسی قرار گرفته است. در پژوهش حاضر، الگویی برای راهبرد صادرات تدوین شده است، از این رو، یک پژوهش توسعه ای محسوب می شود و روش پژوهش نیز از نوع پیمایش است. واحد تحلیل در پژوهش حاضر، سازمان است. ابزار جمع آوری داده ها برای عملکرد صادراتی، داده های ثانویه خارجی (گزارش های سازمان مدیریت صنعتی در ارتباط با صد شرکت برتر) بوده و برای تعیین درجه همترازی راهبردی نیز از نظریه نقاط مرجع راهبردی استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان دادند که اولا، بین متغیر های همترازی و عملکرد صادراتی، همبستگی مثبت و قوی وجود دارد، متغیر همترازی عمودی، به طور مستقیم بر عملکرد صادراتی تاثیر می گذارد و متغیر های همترازی افقی و گروه محصولات نیز تاثیر تعدیل کننده دارند. دوم اینکه، میزان تاثیر متغیر همترازی عمودی بر عملکرد صادراتی بیشتر است.

کلید واژه: مدیریت راهبردی، همترازی راهبردها، ماتریس نقاط مرجع راهبردی کمی، راهبرد صادرات، عملکرد صادراتی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.