مقاله کارگاه بیوتکنولوژی، نمونه ای از غنی سازی برنامه درسی: بررسی دیدگاه دانشجویان پزشکی (مقاله کوتاه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کارگاه بیوتکنولوژی، نمونه ای از غنی سازی برنامه درسی: بررسی دیدگاه دانشجویان پزشکی (مقاله کوتاه) دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کارگاه بیوتکنولوژی، نمونه ای از غنی سازی برنامه درسی: بررسی دیدگاه دانشجویان پزشکی (مقاله کوتاه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کارگاه بیوتکنولوژی، نمونه ای از غنی سازی برنامه درسی: بررسی دیدگاه دانشجویان پزشکی (مقاله کوتاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کارگاه بیوتکنولوژی، نمونه ای از غنی سازی برنامه درسی: بررسی دیدگاه دانشجویان پزشکی (مقاله کوتاه) :

مقاله کارگاه بیوتکنولوژی، نمونه ای از غنی سازی برنامه درسی: بررسی دیدگاه دانشجویان پزشکی (مقاله کوتاه) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۸ در مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی از صفحه ۲۷۳ تا ۲۷۷ منتشر شده است.
نام: کارگاه بیوتکنولوژی، نمونه ای از غنی سازی برنامه درسی: بررسی دیدگاه دانشجویان پزشکی (مقاله کوتاه)
این مقاله دارای ۵ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله کارگاه
مقاله بیوتکنولوژی
مقاله غنی سازی
مقاله دیدگاه
مقاله دانشجویان پزشکی
مقاله پزشک – دانشمند

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقدمه: یکی از راه های غنی سازی برنامه درسی برای دانشجویان پزشکی در سال های اخیر، و پرورش آنها به عنوان پزشک – دانشمند، آشنایی آنها با دانش های دیگر از جمله بیوتکنولوژی است. در این مطالعه که در قالب یک کارگاه آشنایی دانشجویان با بیوتکنولوژی برگزار شد، دیدگاه دانشجویان پزشکی در مورد فوائد آن مورد بررسی قرار گرفت.
روش ها: یک کارگاه هفت روزه بیوتکنولوژی با شرکت ۱۵ نفر از دانشجویان پزشکی عضو دفتر استعدادهای درخشان در دانشکده داروسازی برگزار شد. در پایان، شرکت کنندگان در قالب یک مطالعه توصیفی به پرسشنامه ای با ۸۶ گزاره در هفت حیطه که دربرگیرنده نظر آنان نسبت به این برنامه بود، پاسخ دادند. نتایج با استفاده از نرم افزار SPSS توصیف شد.
نتایج: میزان رضایت از کارگاه بسیار بالا بود (۴±۰۲) و ضمن مثبت ارزیابی کردن اثرات و دستاوردهای کارگاه (۳۹±۰۴۹) ارتباط پزشکی و بیوتکنولوژی را بسیار نزدیک و آشنایی با مباحث بیوتکنولوژی را برای دانشجویان پزشکی، ضروری و مناسب دانستند.
نتیجه گیری: با توجه به دیدگاه مثبت دانشجویان پزشکی نسبت به آشنایی با بیوتکنولوژی و لزوم این امر در علوم پزشکی، غنی سازی برنامه درسی دوره پزشکی عمومی با مباحث این علم توصیه می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.